Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CounTree schreef:raven schreef:@ countree Ik wilde je net het antwoord mailen.
Wij houden ook vakantie in Duitsland dus misschien kunnen we nog wat met zijn alle gaan doen.
Ja wat dacht jij dan! Jij wordt onze gids, daar ga je echt niet onderuit komen hoor![]()
Aangezien jullie dat dikke VVV pakket al thuis hebben![]()
![]()
![]()
Heb je je groene sticker al geregeld? Kunnen we niet in Nederland al afspreken, qua vertrek tijd? Lijkt me wel gezelli.
raven schreef:Wat mij betreft kunnen we wel samen rijden die kant op lijkt mij ook wel gezellig. Groene sticker moet ik nog even regelen maar wilde je daar over bellen hoe ik dat moet doen.
CounTree schreef:raven schreef:Wat mij betreft kunnen we wel samen rijden die kant op lijkt mij ook wel gezellig. Groene sticker moet ik nog even regelen maar wilde je daar over bellen hoe ik dat moet doen.
Die groene sticker is super makkelijk, zie hier: https://shop.dekra.nl/Shop/EnvironmentSticker.aspx
Dan gaan we dat gewoon afspreken. Lijkt me ook handiger en gezelliger om dat te doen, beetje achter elkaar aancrossen. Wij stoppen wel regelmatig hoor....ff koffie halen enzo...geen haast.
Waarschijnlijk gaat Cyann der beste vriendinnetje ook mee. We kijken eerst ff hoe die twee ponykamp overleven de week ervoor bij Shannon Brochard...en als ze daar geen ruzie hebben gemaakt.....dan hebben we dus twee van die gekke meiden bij ons. Gezellie!!
yildiz schreef:Jongens, vandaag bericht kregen van de WRAN: ik ben officieel van de L5 naar de L3 gepromoveerd!
yildiz schreef:Ga denk ik toch maar Vrouwenpolder doen, meer kans... Maar jee, zeker twee uur rijden... En ik moet weer een les cancelen van Paulette omdat ik dan 28 dagen vantevoren les heb gehad, grrrr....