maar wij zijn ook heel benieuwd hoe Sier dit gaat doen zijn onderlinge wedstrijd deed hij super en dit is weer heel wat anders voor hem, maar we hebben er zin in met zijn allen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar wij zijn ook heel benieuwd hoe Sier dit gaat doen zijn onderlinge wedstrijd deed hij super en dit is weer heel wat anders voor hem, maar we hebben er zin in met zijn allen

mijne is allebei

die was van mijn!

ben verliefd op zwarte arabiertjes en zit opgescheept met een witte die zich niet wit kan houden
vind beide paarden schiterend overigens 

), maar toch heeft Ilona hem gereden. Na 4 weken hem niet gereden te hebben, klom ze er weer op (ook heeft hij gedekt) en kon ze als vanouds, zo weer met hem wegrijden
Geen stap verkeerd zettend (zelfs geen vreugdebokje
), goed aan de hulpen en dat in weer en wind
Wat een karakter heeft dat paard !! en wat een combinatie met Ilona. Hij was heel blij haar stem te horen, hij begroette haar met een hinnik en die megapoetsbeurt van Ilona vond hij heerlijk
Kortom: dit was weer een goeie ervaring voor Siv en ook voor ons, want zelfs na 4 weken stil staan én gedekt hebbend, is mijnheer zo weer te rijden (en dat ZONDER te longeren
)
.....

(niet siv eey maar de ander
)
Een van de mooiste rassen (kwijl)
En wat heeft iedereen hier toch mooie paardjes op deze topic (weer kwijl kwijl)

foto's:
dit is mijn arabiertje
ben er erg blij mee:) ze is helemaal geen gekke pony maar gedraagt zich uitstekend:)
Amir heet hij. Dit is een foto van Amir met mij:

heb daar spijtig genoeg geen foto's van maar ze heeft al 1,25m gesprongen . best goed voor een arabje hé