Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Evenaar schreef:Ramadan is idd een van de mooiste arabieren! op www.kosack.com staan ook erg veel mooie hengsten, maar ik kan niet goed kiezen......
Ik hou iig van het iets zwaardere type met een redelijk recht hoofd, niet teveel dish enz. Gewoon een arabier zonder al dat extreme gedoe
) 
kjeldje_14 schreef:Heej
Ik vind persoonlijk Elton en Amal heel mooi.
Marieke heeft een zoon van Elton.
Alexander vind ik ook een mooie hengst.
Alleen ik heb geen plaatjes van ze.
Als iemand die heeft wil die je er pleace opzettenze zijn mooi.
![]()
![]()
scheepie schreef:Ik vind
Ibn Estasha en Pash Vacan + Vatican toppers, maar dat komt deels omdat ze de vaders en opa's van mijn paardje zijn.
![]()
![]()
Maar Khubay Khan vind ik ook waanzinnig.
Mijn vriendin fokt arabieren, echt hele mooi. Haar site is:
www.elakhiraarabians.com
DE MOEITE WAARD OM TE KIJKEN.

horseranch schreef:Maysoun en Salaa el Dine zijn gewoon SUPERverervers !!!
Dit jaar brengen wij eens een bezoekje aan dr. Nagel en Salaa el Dine.
Ben heel blij 2 kleindochters van Salaa el Dine en Maysoun te mogen bezitten. Ik zal zeker informeren naar zijn dekgeld/
Hafid Jamil, ja, zucht .......deze staat in Engeland toch ? Daar zou ik ook best een dekking van willen![]()
Ik heb een kalender met daarin Hafid Jamil en 2 van zijn dochters
(Aicha SVA x Hafid Jamil)
en AF Kompleet (zie profiel) is ook een lieverd.
Youko schreef:dus hij is alleen beschikbaar voor Niet-Egyptische merries IN Engeland, helaas...Zijn dekgeld is ook aardig wat
En voor de hoogte van het dekgeld deinzen wij niet terug
lovemangga schreef:heb jaren naast AF gewerkt, en vind Cupido wel geweldig!!! als veulen al, leuk ding.
verder vind ik Cartjo Falcon erg mooi (zie profiel) maar dat komt omdat ik die persoonlijk weer kenen AF Kompleet (zie profiel) is ook een lieverd.
AF Anthal vind ik moooi en Biblion en, en, zijn zoo veel mooie paarden, hier ook te veel voorbij zien komen. is maar goed dat ik geen eigen paard (merrie) heb, anders kon ik niet kiezen welke hengst ik als papa zou willen

horseranch schreef:Aicha is puur Russisch dus, maar okay, alleen Engelse niet-egypt merries dusEn voor de hoogte van het dekgeld deinzen wij niet terug
![]()
We wachten eerst dit jaar ons Om el Extreem kindje af
. Maar ik heb gelezen dat er een merrie in Duitsland geïnsemineerd is en drachtig van Hafid Jamil m.b.v. Dr. Nagel. Je kan ook altijd Aicha ernaartoe brengen
, regels zijn versoepeld tegenwoordig. Of even afwachten wat de toekomst brengst. Hafid Jamil is nog jong
.... Ben heel benieuwd naar je Extreem-kindje....Ik vind het heel jammer dat hij nu in Engeland staat....