Nee ik zat op zo'n houten bankje, we hebben bijna de hele dag de bank voor ons 2en bezet gehoude
Raven, jammer! Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe je eruit ziet en je dus ook nooit zou herkennen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar heb je niet herkend als 'nicky van bokt' haha
gatverdamme stonk naar rotte vis!
) vind ik dat je je hond best kan wassen zodat ie niet zo stinkt
Wij zijn op een gegeven moment maar eerder opgestapt en naar de zadelrubriek gelopen want ik werd er een beetje onpasselijk van haha 
Dus moesten we daarna in de grote ring voor Best in Show, en toen schrok hij van iets en ging hij galopperen, tja als die tientonner gaat dan hou ik hem niet, dus die liep ineens los 
Daarna wel weer braaf en super lopen. Kreeg nog complimenten van de jury, maar van de Engelse dame helaas wel een 3 voor gehoorzaamheid
Toch nog 1e bij de hengsten/ruinen, maar door die 3 helaas het kampioenschap aan mijn neus voorbij.
Zag er verder wel netjes uit!
schrok er zelf van). Bijna alles op de plaat in de grote ring dus. Niks van de Amateurkeuring helaas (geen tijd!), behalve wat er ook in de grote ring voorbij kwam. Momenteel zijn ze bijna allemaal overgezet op de computer, had nog een beetje ruzie met mijn sd kaart, dus nu maar via de camera.