Arabian Horse Weekend @ Sint-Oedenrode 14 & 15 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:14

Katja, dan hebben we de hele dag bijna praktisch naast elkaar gezeten :')
Nee ik zat op zo'n houten bankje, we hebben bijna de hele dag de bank voor ons 2en bezet gehoude :Y)

Raven, jammer! Maar ik moet ook eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe je eruit ziet en je dus ook nooit zou herkennen :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:20

Dan zat je inderdaad naast ons :+ en naast Shanna de hele dag denk ik haha. Met het hek wat steeds bijna omviel. En Letizia en ik zaten achter de staander met muziekboxen die ineens omviel! Eerder op de dag zelfs nog iets verder naar rechts.

Oh en ik liet nog een bankje omvallen en toen keek iedereen :+

Shanna_

Re: Arabian Horse Weekend @ Sint-Oedenrode 14 & 15 juni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 08:22

Haha ik denk dat ik jou dan wel gezien heb Nicky :P Maar heb je niet herkend als 'nicky van bokt' haha

Bahh en die stinkende honden toen een tijdje achter ons :') gatverdamme stonk naar rotte vis!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:22

Shan wat ben je toch lief over die honden :Y)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 08:24

Ja sorry hoor haha. Los van dat ik ze echt niet mooi vond (zacht uitgedrukt :+ ) vind ik dat je je hond best kan wassen zodat ie niet zo stinkt := Wij zijn op een gegeven moment maar eerder opgestapt en naar de zadelrubriek gelopen want ik werd er een beetje onpasselijk van haha

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:24

Er stond dat nog 1 bankje tussen ons, spieker omvallen heb ik idd meegekregen :') Wat gebeurde daar precies? Leunde iemand ertegenaan ofz? Bedoel zo'n ding valt toch niet zomaar om :oo

Dat hek was wel rete irritant! :))

Shanna, jij hebt mij wel gezien? Hoe zag jij eruit dan weet ik of ik jou heb gezien :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:24

Die honden vond ik ook erg lelijk.. Niet mijn smaak...

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:26

Nicky, dan heb ik in de ochtend de hele tijd naast je gestaan :')

Haha wij weten ook niet hoe die speaker omviel. Letiets zwoer dat ze niks deed :P

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 08:27

Ja ik denk dat ik je dan gezien heb Nicky :P iig er zaten 2 meiden 'naast' ons waarvan 1 met een camera haha :P

Ik had een zwart shirtje en spijkerbroek aan, zonnebril en tijgerprint achtig sjaaltje :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:29

Aleeneh, Even in je profiel gespiekt hoe je eruit ziet. Ik herken je idd! Je stond volgens mij achter me ofz met een groepje toch?

Shanna_, Stootte jij toevallig een bekertje met drinken om..??

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:44

Haha Letizia deed ook niks, de speaker stond al niet goed op 1 poot en het hek was dus niet goed en menen hingen er tegenaan en het hek duwde weer tegen de staander van de speaker!
Het bankje dan tussen ons zat Shanna op

Nicky dat groepje bij Eline moeten wij bijna wel zijn geweest denk ik?
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 16-06-14 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 08:45

Haha Nicky voor zover ik weet heb ik gisteren niks omgestoten :P

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:46

Dat groepje waarvan ik denk dat zij het is stond recht achter mij, heb jou niet gezien..

Shanna, Zat je dan toevallig recht naast ons? :')
Link zat een belgs meisje naast ons en die stootte drinken om :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:49

Wij zaten allemaal tussen waar de speaker omviel en dan de twee bankjes daar rechts van.
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 16-06-14 08:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:50

Nope dan heb ik jullie helaas niet gezien, apart man zit je zo vlak naast elkaar en elkaar dan nog niet zien _O- Volgende keer beter hahaha

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:51

Ha. we hebben ook nog staan praten met organisatie in de ring die kwamen checken of het hek niet omviel.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 08:54

Rond een uur of 3 met de senior merries, uitreiking zadel, en de hengstenrubrieken zaten wij denk ik links van jou Nicky (als jij bent wie ik denk dat je bent haha :P ) er zaten op een gegeven moment twee kindjes tussen die echt 2 of 3 raketjes naar binnen werkte :P

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:58

Jaaa dan denk ik dat ik jou ook heb gezien shanna :j

Katja, vond het ene beetje onzin dat het 2 keer gemeld werd.. Plus dat hek stond de hele dag al gammel.

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 08:59

Wij hebben zondag ook weer een leuke dag gehad! Ik had Cuba voor de lol ingeschreven voor de Amateur aan de hand, en daar werden we ineens kampioen :+ Dus moesten we daarna in de grote ring voor Best in Show, en toen schrok hij van iets en ging hij galopperen, tja als die tientonner gaat dan hou ik hem niet, dus die liep ineens los :')
Met rijden had hij in de groepsfase een draadje los ofzo en ging hij bij het aangalopperen ineens bokkend en stuiterend door de ring ~~}> Daarna wel weer braaf en super lopen. Kreeg nog complimenten van de jury, maar van de Engelse dame helaas wel een 3 voor gehoorzaamheid O:) Toch nog 1e bij de hengsten/ruinen, maar door die 3 helaas het kampioenschap aan mijn neus voorbij.

Amerika en Kubizar deden het ook goed, beide beter dan zaterdag en ook hogere punten. Maar de klasses waar zij inzaten waren zo sterk dat we bij voorbaat al wisten dat we geen kans zouden hebben op de prijzen. Toch weer heel trots op onze knapperds <3

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:00

BabiiVeeraa, ooh dat was jou vosje die los ging! Wat een knapperd heb je trouwens :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:01

Vond het zo sneu voor de ruiter met de zwarte merrie dat de uitslag niet klopte (onder het zadel). Voor meisje met de vos was het natuurlijk fantastisch, ook nog ineens dagkampioen! (toch?)

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:03

Klopt idd, vond ik ook erg sneu en raar. Ik snap niet dat je plaatsing verkeerd kan doen? Behoorlijk domme fout!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 09:11

Ik heb je zien rijden op Cuba, haha die had inderdaad even een steekje los zeg :P Zag er verder wel netjes uit!

Kimmej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:31

Haha wie heeft wie wel of niet gezien. Ik zat de hele dag met mijn snuffert achter mijn camera, dus heb niemand herkent :') *-:)
Zou ook niet meer weten hoe diegene naast me er nou precies uitzagen.. god wat heb ik toch een goed geheugen.

Hoe dan ook, ik heb 4100 foto's geschoten gisteren ( :wow: schrok er zelf van). Bijna alles op de plaat in de grote ring dus. Niks van de Amateurkeuring helaas (geen tijd!), behalve wat er ook in de grote ring voorbij kwam. Momenteel zijn ze bijna allemaal overgezet op de computer, had nog een beetje ruzie met mijn sd kaart, dus nu maar via de camera.
Mocht je benieuwd zijn, stuur dan even een pb'tje met je cat nr en je mailadres. Ik was alleen wel een beetje van het padje doordat de volgorde anders ging hier als dat ik normaal gewend ben met keuringen (normaal eerst opstellen voor de jury en stappen enzovoort), dus ik ben hier en daar zeker vergeten de catnrs te fotograferen. Ofwel, misschien een klein fotootje van hoe je beestje eruit ziet, kan handig zijn met hem tussen die 4100 foto's te lokaliseren.

Even nog als terugblik, wát een retegave dieren liepen er rond, heb enorm genoten. Baalpuntje: het licht wat continu veranderde, lastig met een camera, je blijft opnieuw instellen. Ik was wel gesloooopt gisterenavond, het laatste stuk van de dag duurde wel echt gigantisch lang.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 09:33

ha ha ik heb het zelfde hoor Nickyyy dat ik niet weet hoe iedereen eruit ziet, wij liepen met 3 honden waarvan een old englisch bull, jack russel en een zwarte zwabber.

Shanna honden hoeven idd niet te stinken ben blij dat ik niet achter jullie stond.