Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bren79 schreef:Shanna wat vraag jij voor je tekeningen? Wil nl nog wat vereeuwigt hebben inde vormvan tekening/ schilderij
Natas justinzijn moeder staat nu toch ook te koop? Maar gedurfd om van foto te kopen maar je kent idd de fokker en ouderdieren.
Zag ook een nieuwe voorbij komen welkom.
Jeetje vind dat toch een flink bedrag voor een paard en voor dat geld zou ik eerst gaan kijken want een plaatje zegt dan idd erg weinig met het fotosoepen, dan komt film vaak wat beter over maar ook dan....
Wel wil ik van jou Mo Jes nog wel een bewegingsfilm zien van thuis los en onder zadel geeft vast ook een ander beeld als op een show. Is voor mij ook een doorslaggevend iets of ik een paard zou kopen of ermee wil fokken.
Reem heeft lekker een weekje vrij gehad vandaag weer even gelongeerd even de spieren weer los morgen weer rijden en een naar de binnenconcoursen kijken waar de eerste weer worden Quest is vanaf morgen ook de klos het erop was hem nog iets te spannend dus even stap terug maar volgens mij is hij er nu wel aan toe en wie weet volgend jaar een rijrubriek maar dat is nu nog even toekomstmuziek we wachten iig nog wel met hem voor een eventuele goedkeuring.
Sieltjuh schreef:Jaaaa Jes! En foto's onder de man!
Wil anders nog steeds wel een keer langskomen om je vast te leggen hoor(moet wel in een buitenbak zijn of een hele lichte binnenbak, anders zijn mijn fotokunsten niets waard
).