[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:37

Als ik trouwens de plek en geld had zou een ruin erbij zijn als 3e paard een leuke vriendje voor Mo kunnen zijn...helaas.
Ben wel aan het orienteren op mogelijk heden om eigen ruimte te huren etc.
En ben het door me vriend zijn strot aan het duwen dat we er echt serieus over moeten gaan nadenken om uit de randstad te gaan.
Mocht Mo meer dekkingen krijgen en ik wil me uitbreiden op zadelmak maken etc, dan is een pension stal toch prijzig hier.

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:38

Dat klopt natuurlijk wel :j Elke vader én moeder geeft een stempel mee, dus dat halfbroertjes en zusjes van elkaar verschillen is logisch :j
Wel vind ik wel dat sommige hengsten een behoorlijk stempel drukken. Een heleboel Balaton nakomelingen pik je er zo uit bijvoorbeeld (om maar even een voorbeeld te geven).

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:38

Shanna wat vraag jij voor je tekeningen? Wil nl nog wat vereeuwigt hebben inde vormvan tekening/ schilderij
Natas justinzijn moeder staat nu toch ook te koop? Maar gedurfd om van foto te kopen maar je kent idd de fokker en ouderdieren.
Zag ook een nieuwe voorbij komen welkom.
Jeetje vind dat toch een flink bedrag voor een paard en voor dat geld zou ik eerst gaan kijken want een plaatje zegt dan idd erg weinig met het fotosoepen, dan komt film vaak wat beter over maar ook dan....
Wel wil ik van jou Mo Jes nog wel een bewegingsfilm zien van thuis los en onder zadel geeft vast ook een ander beeld als op een show. Is voor mij ook een doorslaggevend iets of ik een paard zou kopen of ermee wil fokken.
Reem heeft lekker een weekje vrij gehad vandaag weer even gelongeerd even de spieren weer los morgen weer rijden en een naar de binnenconcoursen kijken waar de eerste weer word {:} en Quest is vanaf morgen ook de klos het erop was hem nog iets te spannend dus even stap terug maar volgens mij is hij er nu wel aan toe en wie weet volgend jaar een rijrubriek maar dat is nu nog even toekomstmuziek we wachten iig nog wel met hem voor een eventuele goedkeuring.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:42

Als ik met een hengst zou willen fokken, dan zou ik hem ook eerst gaan bekijken :j

Lekker bezig geweest dus Bren :j

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:42

Kom je richting Zeeland Jes :P

Klopt wel wat Ersiel zegt, wij hebben twee half broertjes op stal, zelfde vader, alle twee een tikje lomp, wel lief, maar een beetje ruw, dat hebben ze echt van hun vader, die heeft dat ook, de oudste is de ergste, want zijn moeder heeft ook een bepaalde nonchalantie, maar de andere merrie is juist super sensibel.
Qua uiterlijk, das wat moeilijk te zeggen, de jongste is nu 1 jaar en heeft een totaal andere kleur (champagne en de andere is een vos), het zijn wel alle twee redelijke ranke paarden (paint en quater).

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:47

Bren79 schreef:
Shanna wat vraag jij voor je tekeningen? Wil nl nog wat vereeuwigt hebben inde vormvan tekening/ schilderij
Natas justinzijn moeder staat nu toch ook te koop? Maar gedurfd om van foto te kopen maar je kent idd de fokker en ouderdieren.
Zag ook een nieuwe voorbij komen welkom.
Jeetje vind dat toch een flink bedrag voor een paard en voor dat geld zou ik eerst gaan kijken want een plaatje zegt dan idd erg weinig met het fotosoepen, dan komt film vaak wat beter over maar ook dan....
Wel wil ik van jou Mo Jes nog wel een bewegingsfilm zien van thuis los en onder zadel geeft vast ook een ander beeld als op een show. Is voor mij ook een doorslaggevend iets of ik een paard zou kopen of ermee wil fokken.
Reem heeft lekker een weekje vrij gehad vandaag weer even gelongeerd even de spieren weer los morgen weer rijden en een naar de binnenconcoursen kijken waar de eerste weer word {:} en Quest is vanaf morgen ook de klos het erop was hem nog iets te spannend dus even stap terug maar volgens mij is hij er nu wel aan toe en wie weet volgend jaar een rijrubriek maar dat is nu nog even toekomstmuziek we wachten iig nog wel met hem voor een eventuele goedkeuring.

Zou ik eens op de wei moeten maken, de paddocks zijn te klein..
Thuis is hij soms evenwichtiger, in Raalte galopeerde hij heel veel, in west bleef hij vaker draven.
Maar dat bergopwaartse in draf doet ie thuis ook :)
Binnenkort eens filmpje maken onder de man :P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:50

Jaaaa Jes! En foto's onder de man! :j

Wil anders nog steeds wel een keer langskomen om je vast te leggen hoor :D (moet wel in een buitenbak zijn of een hele lichte binnenbak, anders zijn mijn fotokunsten niets waard :') ).

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:54

Sieltjuh schreef:
Jaaaa Jes! En foto's onder de man! :j

Wil anders nog steeds wel een keer langskomen om je vast te leggen hoor :D (moet wel in een buitenbak zijn of een hele lichte binnenbak, anders zijn mijn fotokunsten niets waard :') ).

Haha regel ik wel ffe aan andere ruiter :=
Wij hebben een best belichte rijbak...
Kreeg vandaag weer een pb voor een foto meeting :') super leuk dat ze Mo zo leuk vinden.maar ik neem het risico gewoon niet :+

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:55

neeej juist met jezelf erop is toch leuker, misschien iets voor id toekomst een foto meeting?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:59

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:01

Ja Jes met jezelf er op is leuker joh! :D
Nootje heeft vandaag vrij gehad, ik heb de hele dag les gegeven :) En hij doet het de laatste tijd ZO ontzettend goed, dagje vrij is hem zeker gegund. Heerlijk de hele dag in het zonnetje, zonder jas buiten gestaan! heb de deken maar weer even in de kast gelegd, komende dagen blijft het mooi weer.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:03

Jaaa Jes, foto's van jou en Mo natuurlijk :D
Enne, kan je het niet standaard in je profiel zetten dat je niet aan fotomeetings doet? :')

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:05

Jaa ik ben ook heel benieuwd naar foto's van Mo ohz :D

Siel, zullen we er een Mo-fandag van maken als je naar Jessica gaat voor foto's? :D

Brenda je kunt het beste even een kijkje nemen op mijn site, daar staan de prijzen :) http://blackcreations.nl/

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:06

Heerlijk he Tam, heb zitten genieten van het weer vandaag :j

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:06

Jes gewoon met jezelf erop hoor voor jezelf ook goed juist enne aan mij kan ook een hele hoop verbeterd worden ;)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:09

ik krijg maandag mijn shoot weet iemand hoe het weer eruit gaat zien...
zag net dat asal haar neusje weer geschaafd heeft...oliebol zo kort voor de shoot

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:12

Shanna_ schreef:
Jaa ik ben ook heel benieuwd naar foto's van Mo ohz :D

Siel, zullen we er een Mo-fandag van maken als je naar Jessica gaat voor foto's? :D

Ja, doen we :j :D

En ook hier genoten van het weer :D Bijna heel de dag buiten geweest :D

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:33

joysjuh1987 schreef:
ik krijg maandag mijn shoot weet iemand hoe het weer eruit gaat zien...
zag net dat asal haar neusje weer geschaafd heeft...oliebol zo kort voor de shoot

Moet je even op buienradar.nl kijken
Shanna ok tx even gekeken op je site nu nog even bedenken hoe ik t wil ;)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:34

Jeetje Shanna wat maak jij mooie tekeningen zeg! Ik ga je pagina liken :)

Leuk dat jullie nog contact hebben met de oude verzorgster van Djuun!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:38

@bren79 oh no geen buienradar voor mij, die nept mij altijd. Wil ik rijden, geeft het droog aan, zit ik goed en wel komt er me toch een bui.......

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 20:50

Wat is Umoyax gaaaaffff aan het worden *\o/* Leuk topic hoor! Hij groeit echt mooi uit :)

Ik moet ook weer eens wat meer met mijn tekeningen gaan doen, hihi. Was laatst ook al meer aan het adverteren maar het wil toch nog niet helemaal zo lukken als ik wil.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:06

Mooie foto's van Umoyax!

Met de kleine baby gaat het goed! Vandaag lekker de hele dag met mams op de wei gestaan. Toen ik ze binnen ging halen, lag ze lekker te tukken in het lange gras. Elke dag kom ik weer wat verder met aanraken. Ze kwam er vandaag achter dat kriebelen op je hals toch wel erg lekker is :D
Leuk is ze he, Ersilia? <3 Volgende meeting hier doen, allemaal babyknuffelen haha

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:07

Jaaaah <3

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:08

Aahh leuk! Mams al iets minder beschermend?

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:12

Iloontjeehh schreef:
Aahh leuk! Mams al iets minder beschermend?

Gaat steeds beter, ze laat steeds meer toe. Zolang mams eten heeft, mag een hoop haha