Ik bestel ook bij Sabineke.nl. Voorbrengkettinkje voor onder de neus door heb ik hier wel liggen van een site waar je showspullen kunt kopen, maar gebruik meestal eentje die bij de paarden ligt
Wat zijn de maten van een volwassen arabier gemiddeld? Ewm... ik bedoel de neus riem en het stuk dat ook achter de oren zit... weet altijd hoe het heet maar nu net niet haha:P
ik merk dat 30 cm bijna altijd net iets te lang is voor een arabiertje. dus ik ben maar 3 cm korter gegaan. mijn kopstuk is vaak verstelbaar van 80 naar 90. het beste blijft gewoon opmetenXD mja
Ik maak voor Djuun 28x85cm Die zit bij haar het beste Maar wil mn volgende verstelbaar maken
Volgende week mag ik weer en ga ik mn moeder eens lief aankijken of ik eens op haar naaimachine mag proberen
Sorry, kan halster van vorige pagina niet zien, internetverbinding hier in het hotel in Djerba is sloooom en de ene keer doet ie het, volgende keer niet
jaaaaaaaa ik heb weer een compleet setje bijna helamaal af na een dag vervelen.
mijn vorige lichtblauw met witte halster was niet helemaal netjes dus ik heb alle kralen eraf gesloopt. en hem aangepast tot dat hij bij mijn nieuwste borststuk paste! morgen ga ik naar de Arabian Ranch om fotos te maken van al mijn nieuwe showtuig spul op hun prachtige nadar die trouwens ook te koop is.
hier komt me setje. en sieltje volgens mij was jij dat toch? met de uitleg over het nette afwerken? iig ik heb het toegepast op mijn borststuk! en geweldig^^ ziet er prima uit.
Wauw!! Heel mooi!! En wat fijn dat de afwerking op die manier bevalt Zo leren we van elkaar!! Hoe is de afwerking op de achterkant van het band op biothane?
hetzelfde als de afwerking bij de kralen. hele simpele steekjes zijn te zien. maar vond het niet nodig om het af te werken^^. zal er morgen even een foto van maken.
het sierbandt was wel duur dit keer. was gisteren 17 euro kwijt voor 4 meter bandt. maarja ik ben uiteindelijk blij met het resultaat!
ik vroeg me af he. somigge halsters zit de ketting (kinketting) al aan de ringen vast. hoeveel centimeter zijn die? ik wil dat morgen eens gaan proberen gezien die squares altijd te krap zijn om een slipketting doorheen te halen.
myrnaV
Geplaatst: 30-08-12 22:04
Bij een oosterse en een oude kabel showhalsters heb ik (die ronde ringen hebben) een bijbehorende ketting met aan één kant een soort sleutel ring. Ze zijn kleiner en veel steviger. Je kunt ze met een schroevendraaier of hoevenkrabber los halen de ketting erdoor heen doen en dan de ring weer vast maken. Het is soms super onhandig en heb daarom nu een ketting met een klip eraan die krijg je met een beetje handigheid door de ring heen.
kheb net nog even een studio foto gemaakt. waarbij je de binnenkant ook kan zien. (of dus vrijwel niet kan zien) vind het niet nodig de binnenkant verder af te werken!