Helaas niet goed. Vorige week is e-digit geweest omdat ik weinig verbetering zag en hij steeds slechter ging lopen.
Hij staat nu 1,5week op metacam maar hij blijft pijn houden.
In de kliniek heeft hij nooit laten zien dat hij pijn had misschien 2 of 3x dat ik kwam dat ik dacht dit gaat niet goed..
Nou is het al 2 weken elke dag en aan de longe liep hij soms op 3 benen ook had hij weinig controle erover...
De uitslag van de echo en foto waren zoals verwacht 1 spier is niet meer bruikbaar (er zit teveel littekenweefsel en bindweefsel)
De zenuwen waren niet te vinden, door de grote van de wond kon ik ervan uitgaan dat ze beschadigd waren maar dit had utrecht ook al gezegt.
Ik dacht eerst dat, dat niet zo erg was want dan zou hij geen pijn hebben maar de zenuwen hebben
natuurlijk ook de funtie een prikkel te zenden van optillen enz. wat ook niet aankomt.
De optie was inlaten slapen of nog 1jaar wachten want dan verwacht de DA dat hij iets beter wordt maar goed komt het niet meer.
Ik heb na veel pijn in me hart toch gekozen om hem te laten inslapen... 1jaar met pijn en dan een kleine verbetering vind ik niet eerlijk tegenover hem
aangezien hij ook met pijnstillers pijn blijft houden en hij zich er erg aan irriteerd. (hij trapt naar het been en bokt veel)
Morgen wordt hij ingeslapen en ophaald door rendac met speciaal vervoer..