Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jmc schreef:Fokken is en blijft gokken! Hoe je ook het wendt of keert.
Wat de één minder heeft wordt gecompenseerd met wat de ander meer heeft, of net andersom.
Ofwel, in stand houden van.
Een arabier moet wel arabier blijven!
En ach, Namusca... paard kan er ook niets aan doen! Kan trouwens wel enorm showen!!!!
CtjeLief schreef:Ik sluit me volledig aan bij Bterlaan. Dit heeft niets te maken met doorfokken. Dit is gewoon een natuurfoutje. Verder overigens een prachtige merrie in mijn ogen..

Sjeiks zijn er dol op. Of Amerikanen - kassa!! 
De combi flinke dish + flinke jibbah zien we echter niet heel vaak voorbij komen, meestal is er sprake van: gemiddeld en of/of en het 1 wat meer en het ander een beetje. Je krijgt al een heel ander beeld wanneer je de hoge neusgaten even vlak maakt.
nicci88 schreef:
bterlaan schreef:Die had geen extreem hoofd, dat was een "constructiefout".
Als je de merrie ziet zonder opgeblazen neusje blijkt ze ineens geen neusbeen meer te hebben. Ze valt onder de "verdachte" Amerikanen. missfcdb schreef:Maargoed hier leren mensen ook van dat ze eht dus geen 2e keer moeten doen.
ShamalArabs schreef:Dit is een merrie met én dish én jibbah én zulke hoog gelegen neusgaten, die voor iedere film en foto zo aangewakkerd word dat ze met de neusgaten helemaal open te zien is. Het samenspel geeft dit beeld, maar in levende lijve en ongeschoren valt het allemaal best meeDe combi flinke dish + flinke jibbah zien we echter niet heel vaak voorbij komen, meestal is er sprake van: gemiddeld en of/of en het 1 wat meer en het ander een beetje. Je krijgt al een heel ander beeld wanneer je de hoge neusgaten even vlak maakt.
*edit* ze heeft daarnaast een erg dun en kort neusje, dat scheelt ook enorm in het beeld
Sandka schreef:Volgens mij zien de mensen uit het filmpje het zeker niet als een 'foutje' of misvormd, ze zijn super trots.
Op dat laatste stuk dat ze ontspannen naast die vrouw staat vind ik het trouwens veel minder lijken. Wat Shamalarabs als zei het is net vanuit welk oogpunt je het bekijkt.
Midasje schreef:Heb zo'n idee dat wij het er hetzelfde over denken detour