Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loves_elino schreef:Wildgirl schreef:fantastisch dit, en helemaal dat er nog mensen serieus op in gaan
Ik denk dat ze gewoon aandacht nodig heeft, en die krijgt ze ook nog
Lara_Silver schreef:loves_elino schreef:
Ik denk dat ze gewoon aandacht nodig heeft, en die krijgt ze ook nog
Precies, haar paard is vast een ontembare zwarte arabische hengst! Alleen wijkt ze af van 1 pennyeigenschap, ze kan hem niet temmen.Normaal kunnen penny's dat toch als de beste!
daNiielle_ schreef:Nou euhm, en wat als ze écht dat paard krijgt?!
Miss_Montana schreef:Paard is 4 lees ik uit haar berichten.
loves_elino schreef:daNiielle_ schreef:Nou euhm, en wat als ze écht dat paard krijgt?!
Dan..
* denkt na..*
Dan weet ik het niet , ik hoop dat ze dan ervaren mensen derbij haalt en niet alles op der eigen houtje blijft doen ..
Mar77 schreef:Miss_Montana schreef:Paard is 4 lees ik uit haar berichten.
volgens mij in dit topic anderhalf....loves_elino schreef:Dan..
* denkt na..*
Dan weet ik het niet , ik hoop dat ze dan ervaren mensen derbij haalt en niet alles op der eigen houtje blijft doen ..
dan...... haalt ze de voorpagina van bokt!
Strawberry_ schreef:Duidelijk weer vakantie zeg
Als je niet met een paard 'om kan gaan' (aan gebrek van een beter woord), waarom schaf je er dan 1 aan?
loves_elino schreef:Strawberry_ schreef:Duidelijk weer vakantie zeg
Als je niet met een paard 'om kan gaan' (aan gebrek van een beter woord), waarom schaf je er dan 1 aan?
ff offtopic; Zie in je onderschrift Ridge staan, toevallig zeg ..
Mijn honden zijn Rhodesian Ridgebacks
Strawberry_ schreef:loves_elino schreef:ff offtopic; Zie in je onderschrift Ridge staan, toevallig zeg ..
Mijn honden zijn Rhodesian Ridgebacks
Lmao mijn Ridge is nou niet echt een hond
Mooie honden Rhodesian Ridgebacks