Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
loves_elino schreef:Wildgirl schreef:fantastisch dit, en helemaal dat er nog mensen serieus op in gaan
Ik denk dat ze gewoon aandacht nodig heeft, en die krijgt ze ook nog
Normaal kunnen penny's dat toch als de beste!
Lara_Silver schreef:loves_elino schreef:
Ik denk dat ze gewoon aandacht nodig heeft, en die krijgt ze ook nog
Precies, haar paard is vast een ontembare zwarte arabische hengst! Alleen wijkt ze af van 1 pennyeigenschap, ze kan hem niet temmen.Normaal kunnen penny's dat toch als de beste!
daNiielle_ schreef:Nou euhm, en wat als ze écht dat paard krijgt?!
* Miss_Montana schreef:Paard is 4 lees ik uit haar berichten.
loves_elino schreef:daNiielle_ schreef:Nou euhm, en wat als ze écht dat paard krijgt?!
Dan..
* denkt na..*
Dan weet ik het niet , ik hoop dat ze dan ervaren mensen derbij haalt en niet alles op der eigen houtje blijft doen ..
Mar77 schreef:Miss_Montana schreef:Paard is 4 lees ik uit haar berichten.
volgens mij in dit topic anderhalf....loves_elino schreef:Dan..
* denkt na..*
Dan weet ik het niet , ik hoop dat ze dan ervaren mensen derbij haalt en niet alles op der eigen houtje blijft doen ..
dan...... haalt ze de voorpagina van bokt!

Strawberry_ schreef:Duidelijk weer vakantie zeg
Als je niet met een paard 'om kan gaan' (aan gebrek van een beter woord), waarom schaf je er dan 1 aan?
loves_elino schreef:Strawberry_ schreef:Duidelijk weer vakantie zeg
Als je niet met een paard 'om kan gaan' (aan gebrek van een beter woord), waarom schaf je er dan 1 aan?
ff offtopic; Zie in je onderschrift Ridge staan, toevallig zeg ..
Mijn honden zijn Rhodesian Ridgebacks

Strawberry_ schreef:loves_elino schreef:ff offtopic; Zie in je onderschrift Ridge staan, toevallig zeg ..
Mijn honden zijn Rhodesian Ridgebacks
Lmao mijn Ridge is nou niet echt een hond
Mooie honden Rhodesian Ridgebacks

nog anderhalf uuuurtjeeee...