Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arabb schreef:Hij schrikt echt al van de kleinste dingen, hij doet niets verkeerd hoor maar dan ben je net lekker aan de ontspanning aan het werken en dan gaat hij weer... Hoofd omhoog, stil staan enz..
Doen die van jullie dat ook zo?
En wat doen jullie er aan of hoe train je zoiets?
En is dan zeer zelfvoldaan als ik in een deuk lig!
)
....als je er bijv. net opzit
zijn kan er bijwijze van spreken een bom afgaan en word er nog geen wenkbrauw opgelicht , gaan ze onverstoorbaar door met hetgeen waar men op dat moment mee bezig was
...meestal ETEN
. Lenneke_ schreef:Die van mij heeft een beetje moeite met z'n concentratie. Niet dat hij heel erg schrikt, maar hij wil graag overal naar kijken, hij wil alles zien en reageet overal op, in positieve zin.
) nooit wegspringen als hij plots iets ziet, maar hij zal eerder alles dichtgooien en stilstaan. En dan kijken
Hij loopt er niet van weg, maar veel leidt hem wel af.

lars schreef:die van mij is lekker rustig schikt niet alleen als die te veel energie heeft dan zoek die een aanleiding om ff zijn energie kwijt te kunnen. Maar goed eigelijk schikt die nergens van. Denk dat het ook aan jezelf ligt deels. Als je gewoon ontspannen op je paard zit en correct met een schikreactie omgaat wordt het ook wel minder
lars schreef:die van mij is lekker rustig schikt niet alleen als die te veel energie heeft dan zoek die een aanleiding om ff zijn energie kwijt te kunnen. Maar goed eigelijk schikt die nergens van. Denk dat het ook aan jezelf ligt deels. Als je gewoon ontspannen op je paard zit en correct met een schikreactie omgaat wordt het ook wel minder
. 
maar ze schrikt indd ook van de kleinste dingen.
dat hoofd gat echt allekante op en ze slingerd vreselijk. als we stappen in het bos en ze vind het allemaal veel te langs zaam gaan vind ALLES ''eng'' echt zwaar vervelend
maar ook wel grappig.. die oren staan no-stop naar voren soms he k echt het iedee dat ze er nog eens af waaie.. En in de bak vind ze alleen dingen eng als ze er geen zin meer in heeft..
heel grappig allemaal maar soms ook zwaar vervelend
O jaa ze kan ook uit het niets stil gaan staan.. en dan ben ik 10 min bezig de vooruit te vinden want dan loopt alleen maar achteruit.. Maar veder is het echt een schat hoor
Hoogstens een hele kleine rilling of 1 pas opzij.. maar verder is Khareem echt de coolste. En dat met 3 jaar? Als ie straks echt volwassen is is het echt een saai piemeltje.. hihi. Neehoor, biljft mijn schatje! 
AnneOmie schreef:Mijn AV schrikt ook alleen maar als het hem toevallig goed uitkomt
. Lekker uitgekookt

, gewoon heel oplettend, als je av de gedachten bij je houd onder het werk is er niets aan de hand! Goed voorwaarts rijden en je pony moet de gedachten bij jou houden. Jij bent nu met hem aan het werk
vooral buiten als hij denkt dat iets eng is dan staattie gelijk stil en looptie echt geen stap verder.
haha