Wie springt er met zijn/haar Arabier ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dakhilah

Re: Wie springt er met zijn/haar Arabier ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 00:04

hoi,
Ik heb hier een grapjas die in z'n uppie springt ...over het schriklint en die staat op ongeveer een hoogte van 1.20m......vind ik niet echt geinig maar goed ,het opent perspectieven voor de sportieve toekomst! Pling
gr,sas.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 12:49

dakhilah schreef:
hoi,
Ik heb hier een grapjas die in z'n uppie springt ...over het schriklint en die staat op ongeveer een hoogte van 1.20m......vind ik niet echt geinig maar goed ,het opent perspectieven voor de sportieve toekomst! Pling
gr,sas.

Knipoog Sas je weet het he als echte springfanaat, mag je hem altijd even uitlenen aan mij Haha!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 14:59

sherif schreef:
dakhilah schreef:
hoi,
gr,sas.

Knipoog Sas je weet het he als echte springfanaat, mag je hem altijd even uitlenen aan mij Haha!

Hahahahaa....ja jij bent een echte springfanaat Pling !! ...als de boel straks bevestigd is kom je maar lekker poolstokhoog springen met hem en die 'haar' hier kan er oooook wat van Vingers aflikken ....goeie voor de sgw !!!!! Cool
gr,sas.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:04

Haha! komt goed meid! (was erg laat vannacht....en heb een verkeerde maat laars meegenomen (1 van de drie die ik had gekocht) Bloos dombo he

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 15:08

sherif schreef:
Haha! komt goed meid! (was erg laat vannacht....en heb een verkeerde maat laars meegenomen (1 van de drie die ik had gekocht) Bloos dombo he

Gestoord Snuggere Heino.... Ach gut

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-07 00:12

ieder paard kan springen, alleen de een net iets beter dan de andere. Mijne springt als een vlo, alleen als ze heeft nog geen vol vertrouwen om echt enorme bomen te springen, maar een stammetje wat er ligt daar gaan we voor samen Knipoog in profiel staat een spring foto van pony.

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 17:09

@ Woogy,
Over een mooi stammetje springen is een goed begin en dan lekker verder borduren Haha! ....die bomen komen dan vanzelf wel, veel plezier met je arabier Knipoog
gr,sas.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 20:00

dakhilah schreef:
@ Woogy,
Over een mooi stammetje springen is een goed begin en dan lekker verder borduren Haha! ....die bomen komen dan vanzelf wel, veel plezier met je arabier Knipoog
gr,sas.

dat heb ik ook zeker, en niet te vergeten heb een paard wat volledig wereld vreemd was. stal waar ze vier jaar heeft gestaan is niet buiten de hekken geweest dus het feit dat ze al gelijk de eerste keer over de balkjes ging was voor mij al een hele hoge oxer Knipoog

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 22:29

Woogy schreef:
dakhilah schreef:
@ Woogy,
gr,sas.

dat heb ik ook zeker, en niet te vergeten heb een paard wat volledig wereld vreemd was. stal waar ze vier jaar heeft gestaan is niet buiten de hekken geweest dus het feit dat ze al gelijk de eerste keer over de balkjes ging was voor mij al een hele hoge oxer Knipoog

Afgod Super gedaan dan van jullie alle 2 Pling ....
gr,sas.

knabbgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 13:01

Die van mij sprong vroeger zo over 1.20 maar ze werd al wat ouder dus ging lager springen en nu mag ze niet meer springen das wel jammer maar kep nog een foto van haar over lage sprong.
Afbeelding

Gudrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:07

ik ben me arabje dat nu aant leren; hy is al 8;
niet gemakkelijk, maar wee komeen er wel *D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:09

Ik heb een halve arabier, mag dat ook? :D
Ikzelf ben niet zo'n springheld, en spring alleen heel soms voor de afwisseling. Nooit hoger dan 70 cm.

Maar die van mij springt erg graag uit haar eigen! En dan over de bakrand }:0 Dus losgooien in de bak is een ramp, ze springt er altijd uit!

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:33

Ik heb een 3/4 arabje waar ik tussen de paarden mee spring :D hij vindt het onwijs leuk en binnenkort sgw training ben benieuwd :o

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 12:37

Elmars_Floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 21:36

Mijn zusje springt ook met onze arabier. Merrie, volbloed, v. Anthal.

Sloot
(sponsorpsringen)
http://iloapp.ponyclubskwl.nl/data/_gallery/public/41/1243931810_resized.jpg?width=279&height=400

Foto cross
http://img140.imageshack.us/img140/7861/1406529226t7b8.jpg

Filmpje cross (wel alweer 2 jaar geleden)
http://www.youtube.com/watch?v=KU
tq_vkhdK0

Even de link in het geheel aan elkaar plakken, het kan niet anders omdat er heel toevallig k.u.t. woord in de link voorkomt.. lekker slim van youtube :+

Andere foto's houd je nog tegoed. :D staan niet op deze computer.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 16:21

Hier een foto van die van mij
Afbeelding
Afbeelding

jillyz199

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 13:45

Ik spring ook wel eens met mijn arabje. Ze is 1.48. en ze kan echt heel goed springen :D als'k is een x met haar spring dan wel hoger dan 1m. Want als ik met haar ga inspringen denkt ze van wat zijn dit voor een mierenhindernisjes. :o . en als ik met haar hoger spring vind ze het al maar leuker en leuker. ik heb nog niet een wedstrijd met haar gereden alleen maar een oefenparcour. maar ik ben van plan om haar ook in het springen uit te brengen. vind ze ook leuker :D :o

larenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 10:50

gipsy h heeft van het weekend op haar tweede wedstrijd in het z de eerste twee winstpunten binnengehaald hoogt 110 voor deze merrie

_M_elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 11:37

ik sprong eerst ook best vaak met mijn arabiertje, maar die heeft al vanaf veulen iets aan haar benen, dus merkte dat ze wel last had met springen dus ben gestopt. wel super veel foto's :D

http://nl.tinypic.com/r/qnti4x/3

op deze ben ik zo trots een sprong van 1.30 m
http://nl.tinypic.com/r/2vi1a8y/3

http://nl.tinypic.com/r/x26gz7/3

http://nl.tinypic.com/r/8wjcsi/3
en deze vind ik helemaal geweldig, was toch wel eng zo'n afstapje
http://nl.tinypic.com/r/35by3js/3

die van de cross was de eerste keer, vandaar rare bewegingen enzo :+

AmberHeijman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 14:27

Ik ken een arabiertje, die springt ZZ, tussen de paarden! Trouwens, het paardje is 1.51, en ik heb er (helaas) geen foto's van. ;)

Triquetra3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:34

Die van mij is nog wat te jong, maar een omgevallen boom in het bos vindt meneer toch erg leuk om erover heen te springen :D en ik trouwens ook........

LYSANNO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:01

Ik rij nu een arabiertje. Spring d'r ook mee.
Vandaag toevallig weer.
De hoogste wat ik nu heb is ongeveer 1 meter! :)
Ik rij haar nog maar 1,5 maand en het gaat
nu al zo goed, dus ben trots op haar! :j

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:08

wij hebben een volbloed arabier en een van onze dochters dressurt er mee in het Z-1 en springt d-l met winst en hij vind het geweldig
ik weet alleen niet hoe ik er een foto bij moet plaatsen

Nalaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 11:22

Mijn arabiertje vind springen hartstikke leuk, vooral crossen in het bos! We doen het gewoon lekker voor de lol en het gaat hartstikke goed. We hebben meer dan 1m gesprongen! 8-)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:32

Moderatoropmerking:
Dames, letten jullie voortaan even op de datum van een topic voordat je erin post? Dit topic is al van 2007 en het is niet de bedoeling om dit soort topics omhoog te schoppen. Dat kun je ook nalezen in de Bokt Regels. Bij wijze van uitzondering laat ik deze open staan, omdat er toch nog animo voor lijkt te zijn.