Ik heb hier een grapjas die in z'n uppie springt ...over het schriklint en die staat op ongeveer een hoogte van 1.20m......vind ik niet echt geinig maar goed ,het opent perspectieven voor de sportieve toekomst!
gr,sas.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dakhilah schreef:hoi,
Ik heb hier een grapjas die in z'n uppie springt ...over het schriklint en die staat op ongeveer een hoogte van 1.20m......vind ik niet echt geinig maar goed ,het opent perspectieven voor de sportieve toekomst!![]()
gr,sas.
Sas je weet het he als echte springfanaat, mag je hem altijd even uitlenen aan mij
sherif schreef:dakhilah schreef:hoi,
Ik heb hier een grapjas die in z'n uppie springt ...over het schriklint en die staat op ongeveer een hoogte van 1.20m......vind ik niet echt geinig maar goed ,het opent perspectieven voor de sportieve toekomst!![]()
gr,sas.
Sas je weet het he als echte springfanaat, mag je hem altijd even uitlenen aan mij
!! ...als de boel straks bevestigd is kom je maar lekker poolstokhoog springen met hem en die 'haar' hier kan er oooook wat van
....goeie voor de sgw !!!!!
komt goed meid! (was erg laat vannacht....en heb een verkeerde maat laars meegenomen (1 van de drie die ik had gekocht)
dombo he sherif schreef:komt goed meid! (was erg laat vannacht....en heb een verkeerde maat laars meegenomen (1 van de drie die ik had gekocht)
dombo he
Snuggere Heino....
in profiel staat een spring foto van pony.
....die bomen komen dan vanzelf wel, veel plezier met je arabier
dakhilah schreef:@ Woogy,
Over een mooi stammetje springen is een goed begin en dan lekker verder borduren....die bomen komen dan vanzelf wel, veel plezier met je arabier
![]()
gr,sas.
Woogy schreef:dakhilah schreef:@ Woogy,
Over een mooi stammetje springen is een goed begin en dan lekker verder borduren....die bomen komen dan vanzelf wel, veel plezier met je arabier
![]()
gr,sas.
dat heb ik ook zeker, en niet te vergeten heb een paard wat volledig wereld vreemd was. stal waar ze vier jaar heeft gestaan is niet buiten de hekken geweest dus het feit dat ze al gelijk de eerste keer over de balkjes ging was voor mij al een hele hoge oxer
Super gedaan dan van jullie alle 2
....
staan niet op deze computer.
staan niet op deze computer.
als'k is een x met haar spring dan wel hoger dan 1m. Want als ik met haar ga inspringen denkt ze van wat zijn dit voor een mierenhindernisjes.
. en als ik met haar hoger spring vind ze het al maar leuker en leuker. ik heb nog niet een wedstrijd met haar gereden alleen maar een oefenparcour. maar ik ben van plan om haar ook in het springen uit te brengen. vind ze ook leuker