Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missfcdb schreef:Natas doe je ook mee hahah
Dat wordt zeker lol met knol die mij voorschut gaat zetten hahah dvd stuur ik als die binnen is zo snel mogelijk naar jou want ik neem er ook een voor eefje
missfcdb schreef:Ow okeej.
Weet je toevalig of de dochter van vosje ook mee gaat doen ben wel benieuwd.
En hoop dat vosje bij de senioren wordt in gedeelt haha strax even oefenen.
Geef pladykt ook een stevige knuffel als je er heen gaat.![]()
Gideon_R schreef:...Er zit een amateurkeuring in de planning bij het AVS op 25 april 2008 te Bunschoten (Stal Groenendaal)
Dit zal definitief op de agenda worden gezet aan het einde van het jaar als de locatie en de jury zijn vastgelegd
missfcdb schreef:Kimh dankje wel voor de tips.
Ik zat namelijk ook al aan de liberty te denken maar krijg er op het einde niet gevangen.
Ze vindt het veelste leuk.
Maar ik denk dat ik beter kan gaan kijken wie haar voor mij wilt voorbrengen een keer dat ik kan zien waar ik op moet letten.
Want ze doet het goed en het zou zonde zijn dat ik het beste van haar er niet uit kan halen.
sherif schreef:missfcdb schreef:Natas doe je ook mee hahah
Dat wordt zeker lol met knol die mij voorschut gaat zetten hahah dvd stuur ik als die binnen is zo snel mogelijk naar jou want ik neem er ook een voor eefje
nee ik doe niet mee...ik moedig wel aan
Loves_Asiyah schreef:Ik ga waarschijnlijk ook meedoen met mijn dan 4 jarige merrie S.A Asiyah
ShamalArabs schreef:Loves_Asiyah schreef:Ik ga waarschijnlijk ook meedoen met mijn dan 4 jarige merrie S.A Asiyah
Als ik tijd heb kom ik jullie aanmoedigen! En ander doet natas dat wel ff uit mijn naam(toch?)
Komen jullie nog op kraambezoek bij het nieuwe halfzusje/broertje van Asiyah als dat over een paar weekjes geboren word?
ShamalArabs schreef:Loves_Asiyah schreef:Ik ga waarschijnlijk ook meedoen met mijn dan 4 jarige merrie S.A Asiyah
Als ik tijd heb kom ik jullie aanmoedigen! En ander doet natas dat wel ff uit mijn naam(toch?)
Komen jullie nog op kraambezoek bij het nieuwe halfzusje/broertje van Asiyah als dat over een paar weekjes geboren word?
missfcdb schreef:Het is wel leuk ik ga hem ook maar eens aanschaffen ik heb ook een hond lukt het bij de ene niet dan bij de andere![]()