Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeannette schreef:Klopt, ik heb toen een zadel verkocht aan iemand die daar op de paarden reed/rijdt. Hij stond daar en kwam volgens mij nog niet zolang daarvoor uit de rensport ( als ik me niet vergis) Volgens mij werd hij daar ook ( licht) bereden.
knabbgek schreef:Echt super mooi beest!! Zou je mij even kunnen mailen over de vraagprijs, karakter en hoe hij is onder het zadel want ik zoek een av voor mijn vriendin.
Mvg
Sigrid72 schreef:En ondertussen is Najibb vandaag overleden.....
Sphinx Arabians schreef:
Jij stond aan de basis van onze fokkerij, jij hebt je hele leven vele pieken en dalen gekend. Van je junior kampioenschap in Langenfeld tot aan je successen op de renbaan, je ernstig blessure, je comeback in de showring. Alle prijzen en onderscheidingen wat was je trots. Je herstel heb je je wonderbaarlijk heen gevochten. Je was een op en top karakterhengst.
Je had altijd het hoogste woord thuis, je was altijd aanwezig. Je was de charmeur, iedere merrie viel voor je. Je was de enigste hengst die eerst de merrie het hof maakte voor het dekken, maar wat was je plots stil toen je moeder bij ons op stal kwam, je toonde alleen maar respect voor haar, dat was je karakter.
Je keek altijd alsof je ons en jezelf begreep, elke dag weer. Dat maakte je zo uniek. Je vechtlust om alle tegenslagen te overwinnen was ook uniek. Je was te omschrijven als een hengst "met een ontzettend grote mond en een heel klein hartje" Dat juist dat hart groter bleek te zijn dan verwacht en je fataal wordt..... Je hebt 4 weken moedig gevochten, zelfs tot verbazing van de artsen, maar deze keer gaf je nu zelf aan dat de vechtlust verdwenen was en het genoeg was. Je hele leven bij ons heb je ons gerespecteerd, nu moeten wij jou keuze respecteren en je laten gaan. We wensen je een goede reis die je alleen af zult moeten leggen en hopen dat je rust vind.
Je laat ons een hele mooi dochter na, maar we weten dat we zo'n karakter nooit meer zullen vinden.
Najibb bedankt voor al die jaren!
Najibb (Vatican x Plamelke)
Geboren: 08-04-1993 te Wijchen
Overleden: 24-12-2007 te Utrecht
* Junior kampioen Langenfeld 1994
* Renpaard van het jaar Belgie 1997
* Renprestatiepredikaat
* Reservekampioen Tilburg 2002