Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Het AV stamboek ziet ze liever niet, maar kan ze niet uit het stamboek weren....
CtjeLief schreef:ik weet bijna zeker dat er ergens OF een niet volbloed tussen heeft gezeten, OF het is een natuurfoutje haha, wat mij betreft zouden ze niet in het volbloed stamboek mogen, maar das puurt mijn mening en gevoel. Ik ben echt anti bont en sabino als het om de AV gaat.. hoort gewon niet bij het ras in mijn ogen..
en verder: als je av 100% is, mag je hem arabier noemen, en anders nrps of halfbloedje ofzo!
Cassidy schreef:En ik kan het topic hier op bokt niet meer vinden waar een Nederlandse fokker ineens een Sabino veulen kreeg, volgens mij was dat de Arabianfantasy Stoeterij? Foto staat daar niet meer op de website, maar dat was gewoon 100% puur zuiver Arabier.
griebels schreef:Dat was dus indd A.F. Graffiti... Super mooie tekeningen als je het mij vraagt
mgoeree schreef:The Kossack Stud had er vorig jaar ook eentje (Kubinec x Popova)
magic84331 schreef:Hier is mijn hengstje, Di Coco Rajhim, hij is 100% AV.
Toen hij geboren werd kon mijn geluk niet op, ik ben zoals velen weten grote liefhebber van pinto's en dan wordt er een AV geboren met zo'n witte vlek op zijn buik !
Eén ding staat vast, hij wordt zeker ingezet in mijn fokkerij om mijn pinto merries te dekken... ik ben nu al benieuwd ...
http://i74.photobucket.com/albums/i263/ ... 1/087a.jpg