AnneOmie schreef:Kweken![]()
![]()
op zijn belgisch he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AnneOmie schreef:Kweken![]()
![]()
. Ik heb vorige week gereden op een bijna 6-jarige ruin en daar was ik heel tevreden over. Het enige waar ik mee zit is dat het een schimmel is. Deze gaat pas over een tijdje wit worden (op 15-jarige leeftijd). Ik zal hem daarvoor niet afschrijven maar ik zit er toch een beetje mee
. sofie123 schreef:Die mensen bij http://www1.kossack.com/ hebben blijkbaar wel veel paarden tekoop. Ik ga proberen mijn vader te overtuigen er eens naartoe te gaan. Ik heb vorige week gereden op een bijna 6-jarige ruin en daar was ik heel tevreden over. Het enige waar ik mee zit is dat het een schimmel is. Deze gaat pas over een tijdje wit worden (op 15-jarige leeftijd). Ik zal hem daarvoor niet afschrijven maar ik zit er toch een beetje mee
.
Als je eenmaal je droompaard hebt gevonden, dan maakt de kleur echt niet meer uit... 

ik vind dat sommige schimmels hééél mooi kunnen zijn, en andere ook weer heel lelijk. Net waar je tegenaan loopt is het. Ik koop nooit op kleur maar op de rest vh uiterlijk en karakter.

Ik ging daar kijken voor die donkerbruine hengst. Jouw merrie vond ik toen ook erg leuk maar ze was helaas te klein voor mij.. 

. Wel wil ik in de toekomst een veulentje mee fokken.
? sylviel schreef:Gelukkig is ze een bruinschimmel, dus volledig wit wordt ze niet..
miscza schreef:Aurilla Rose (Jamy) komt bij Emma (zahlina hier op bokt) vandaan,
Hij stond hier op bokt eind mei samen met een half broertje te koop. We zijn wezen kijken /rijden en eigenlijk hebben we hem meteen gekocht.
Maar goed ook, want hij is nu echt mijn maatje en gaat nooit meer weg
Bliksem was de enige van de 3 die nog onbeleerd was, precies zoals ik het wilde. En sinds juli/aug is hij onder het zadel. Citaat:Gelukkig is ze een bruinschimmel, dus volledig wit wordt ze niet..
)