, maar denk niet dat het AVS bestuur er zo happy mee is als ik dit hier ga plaatsen!
Denk dat wanneer je het AVS hengstenbestand goed bekijkt (op de avs-web site), je al een hoop hengsten kan vinden die zeker van de partij zullen zijn!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maar denk niet dat het AVS bestuur er zo happy mee is als ik dit hier ga plaatsen!
sherif schreef:ik had jullie graag willen laten weten welke hengsten er zullen verschijnen, maar denk niet dat het AVS bestuur er zo happy mee is als ik dit hier ga plaatsen!
![]()
Denk dat wanneer je het AVS hengstenbestand goed bekijkt (op de avs-web site), je al een hoop hengsten kan vinden die zeker van de partij zullen zijn!
sherif schreef:Denk dat wanneer je het AVS hengstenbestand goed bekijkt (op de avs-web site), je al een hoop hengsten kan vinden die zeker van de partij zullen zijn!
corine1981 schreef:Haha, nou, ik vroeg me al af waar die lijst te vinden is!!
Ik kom samen met Sanne kijken.
Misschien doet de paps van mijn paardje ook wel mee
.sanie22 schreef:Ik kom zowiezo, openbare lijst of niet.
Maar hoop stiekum ook wel op Basgier, is de paps van Kastana.
!
CounTree schreef:
Ik doe ook mee aan het hengstengala......met mijn twee merries, welke nakomelingen zijn van basgier......dus, de kans is zeer goed aanwezig dat je wens wordt ingewilligd!
vossebier schreef:Kan iemand mij vertellen of de vader van mijn paard, Aranik Kossack, ook van de partij zal zijn?
dankje
Mail de kossack stud anders even, is wel leuk als je de paps van je Arabiertje in Ermelo kunt bewonderen.
. corine1981 schreef:Zie hier de lijst van de galahengsten op 3 februari, zoals gepresenteerd op het AV forum:
GALAHENGSTEN 3 februari 2007:
SA Movin’Star met nakomelingen Le Quint ‘F’, Younique ‘F’ en Yewel ‘F’