doom schreef:balaton
helaas wel al jaartjes overleden
maar dat was de legende van de eeuw!
toch zijn er fokkers die liever arabs zien zonder balaton bloed, ik weet alleen niet waarom
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doom schreef:balaton
helaas wel al jaartjes overleden
maar dat was de legende van de eeuw!
Cassidy schreef:Shaker el Masri
El Shaklan
Ibn Estopa
Ghazal
Gharib ox
http://www.arabofriesiansporthorses.net ... ib_ox1.jpg
Narew
Kilimanscharo
Kubinec
Balaton

. Bandos schreef:Nou zo zijn er een flink aantal top hengsten voorbij gekomen.Bedankt aan degenen die er een link bij plaatsten,het is toch weer genieten van zoveel schoonheden!!Groetjes.![]()
.
.
[/quote]
nee beroemd is hij niet hoor
en hij kan ook niet meer voor nakomelingen zorgen
maar leuk om te horen dankjewel!
CtjeLief schreef:amen..![]()
but then again: we have got the same taste when it comes to REAL type
Citaat:Enne Cynthia, zoals op het AV-forum al meerdere malen gezegd is geweest: type is smaakgebonden...
. Jol1 schreef:Ons paard is een kleindochter van Balaton. Menes heb ik nog meegemaakt toen hij op de stal stond, waar ons paard ook stond. Een mooi paard, maar hij was aardig verknipt geraakt door de behandeling die hij in Amerika had gekregen. Daar hebben ze hem geprobeerd te "breken". Niet echt de methode voor een arabierenhengst. Toen hij weer in Nederland was, vond ik het niet bepaald een lief paard. Het was natuurlijk wel een echte topper. Abakan is ook een topper, maar dan met een superbraaf karakter wat ook bij zijn nakomelingen te vinden is. Hij staat nu in Frankrijk en dekt nog steeds.
sylviel schreef:Zie ik hier niet terug..spijtig want zeer mooie hengsten met grote invloed!!!
.