Het is zo geweldig hoe hij me alles duidelijk kan maken en wat een band ik met hem heb. Hij kan ook zo geweldig kroelen en dat heeft ie af en toe gewoon echt even nodig, dan staan we zo een half uur te kroelen met z'n hoofd op mijn schouder
Wat ook zo geweldig is, is hoe voorzichtig hij met me is. Als ik hem bijvoorbeeld met zadel rijd, wil hij er nog weleens vandoor schieten, gewoon joligheid en dat geeft niks want hij zal nooit iets gemeens doen. Maar als ik zonder zadel rijd, is hij ineens zo mak als een lammetje en schrikt hij nergens van. Afgelopen weekend waren ze op het dak van de kantine bij de binnenbak aan het opruimen, dat is normaal echt iets om van te schrikken. Maar toen ik zonder zadel zat heeft hij er nieteens naar gekeken... Zo lief en slim! Hij weet dan gewoon dat ik dan niet zo stevig zit en houd daar echt rekening mee
Met Bandit heb ik ook wel een band maar je merkt zo goed dat dat een heel ander soort paard is met een heel ander karakter. Zij is niet jaloers en zal niet beledigd zijn als ik haar wat sneller doe dan normaal. Een kroel hoeft voor haar ook niet perse, ze wil wel aandacht maar niet te lang en als je haar gewoon wat te eten geeft is het ook goed
Arabieren blijven gewoon echt aparte gevallen en ik vind ze fantastisch!!

- en nu liep ie alsof we alleen op de wereld waren, hij voelt het gewoon aan dat ie dan voorzichtig met me moet zijn.. heerlijk he!!