Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nashke schreef:ik vind het een prachtig dier, maar eerlij gezegd vond ik de 'show' niet zooo spectaculair.. :S
joostfmaas schreef:Hallo,
Hij is 8 jaar oud en hij is inderdaad te koop... Er is 1 keer eerder een zadel op geweest, maar toen is hij frontaal tegen de muur aangelopen bij ons in de bak...
marocje98 schreef:Ik vind eigenlijk ook niet dat het echt spectaculair is. Maar ik vind ook niet dat dat noodzakelijk is. Het is mooi om te zien hoe Monty dat paard toch tot samenwerking over weet te halen. Het is inderdaad niet spectaculair, in principe kan iedereen dit leren. Het is alleen mooi dat hij de moeite heeft genomen om zich erin te verdiepen en het ook daadwerkelijk kan. Ik vind dat iedereen op zo'n ongedwongen en eerlijke manier met zijn/haar paard om zou moeten gaan. Een paard is een levend wezen dat in de gelegenheid moet worden gebracht z'n eigen keuzes te maken en dat is wel wat er in het filmpje met Dador gebeurd. Het is het naar mijn mening echt waard om je in je paard te verdiepen.
Citaat:Ik denk dat je uit meerdere opvoedingen het beste moet halen, net als bij kinderen
Citaat:Tsja, volgens mij is de hele discussie op het AV ook meteen een afspiegeling van de kloof tussen natural en gewoon.
corine1981 schreef:Ik denk dat je uit meerdere opvoedingen het beste moet halen, net als bij kinderen
elmo1 schreef:Veel succes ermee en ik hoop dat hij een eigenaar krijgt die er wel wat in ziet want dat verdiend dit paard zeer zeker
ArabianRanch schreef:elmo1 schreef:Veel succes ermee en ik hoop dat hij een eigenaar krijgt die er wel wat in ziet want dat verdiend dit paard zeer zeker
... verdient dat niet ieder paard .....?