Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SaintAissa schreef:Shereik was inderdaad de trots van Margje v.d. Starre.
Hij is een jaar of 8 geleden overleden, maar er lopen heel wat kinderen van hem rond.
Op de website van Margje vind je alles over Sheikan Star, zoon van Shereik.
Griebels op dit forum heeft ook een Shereik nakomeling, Laliesk Star.
Het zijn voornamelijk schimmels en ze zijn erg veelzijdig. Vooral in endurance blinken deze paarden uit, maar ook dressuur en springen gaat ze goed af.
Een aantal shereik nakomelingen was ook niet onverdienstelijk op de renbaan.
janna schreef:Shereik is een renpaard van Margje vd Starre. Misschein kan je daar eens op googlen?
AfkuhENfifi schreef:jeej, eindelijk weeer eens een niet-schimmel.. (niet dat ik schimmels niet leuk vind hoor!:P) 't valt me ook wel op dat het meer e-pony's zijn.. en mijne is echt maar een klein d'tje.. En idd wat I_Moondance zegt, je kunt er op liggen of er onderdoor kruipen, ze doet je niks.
AfkuhENfifi schreef:wauw,, En heeft iemand ook foto's van ze? En wie weet hoever ze in de sport zijn gekomen?
I_Moondance schreef:Hoii,
Ik heb een Baccarat ox afstammeling, genaamt deniz,
een makkelijke en mooie ruin, ik heb hem nu anderhalve jaar en zit bijna in het L2 en heb al diverse prijzen mee naar huis gesleept:), het is echt een lieve pony ik kan zo erop gaan liggen en nog zal hij geen kwaad doen:). ik zal binnenkort proberen foto's upteloaden en kijk ook eens bij :
http://members.lycos.nl/baccarat/index.html daar staat veel over baccarat op.
xx Iris
D_Star schreef:I_Moondance schreef:Hoii,
Ik heb een Baccarat ox afstammeling, genaamt deniz,
een makkelijke en mooie ruin, ik heb hem nu anderhalve jaar en zit bijna in het L2 en heb al diverse prijzen mee naar huis gesleept:), het is echt een lieve pony ik kan zo erop gaan liggen en nog zal hij geen kwaad doen:). ik zal binnenkort proberen foto's upteloaden en kijk ook eens bij :
http://members.lycos.nl/baccarat/index.html daar staat veel over baccarat op.
xx Iris
Hee ik ken jou pony volgens mij! heb je hem in Sint-Oedenrode gekocht? volgens mij is ie van een meisje bij ons bij de club geweest!