Kaunos schreef:Citaat:@ Kaunos: Leuk kom te horen dat het karakter op elkaar lijkt, ben het indd met je eens, kan alleen maar positief zijn over haar karakter. Ze is altijd voorzichtig als ze ieset niet kent, maar daarna vind ze t leuk en oke. Springen doet ze trouwens geweldig goed, en hoog. ( voor 3 maanden onder zadel ).
Springen moet je bij Kaunos niet mee aankomen. Als hij in de 'juiste' bui is, is hij zelfs in staat om te weigeren op een balkje op de grond.![]()
Maar met een ervaren springruiter springt hij uiteindelijk ook, in inderdaad hoog! Hij zou maar eens zijn voetjes bezeren!! En daar heb ik ook nog een mooi verhaal over: tijdens een springles die ik een keer met hem heb genomen moest hij heel veel balkjes draven. Daarbij heeft hij een keer een balkje aangetikt met het gevolg dat hij er de eerstvolgende keer niet meer overheen wilde. Wat ik ook deed, hij ging alleen maar achteruit. Tja......en toen zat hij met zijn kont tegen de schrikdraad. Ik zag het aankomen, dus had me al schrap gezet en verder was er niks aan de hand. Maar de eerstvolgende keer ging hij wel weer braaf over de balkjes heen.
Ook ditmaal weer een voorbeeld van zijn slimheid, hij dacht dat hij gestraft werd voor het niet weer over de balkjes heen willen.
Haha! Die van mij vind balkjes draven ook nog lastig, als ze dan een paar keer tegen de balkjes aantikt, dan tilt ze de volgende keer haar beven heel hoog op
.
?
)

vooral in galop maar veder wel heel braaf hoor.. ook met kindjes...