Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yousra schreef:In dat filmpje van SW Kaluha heb ik begrepen dat ze een veulen krijgt van Magnum!!
yousra schreef:Ik zocht ook filmpjes van Pladykt, maar ik kan jammer genoeg geen 1 filmpje vinden, hij is zooo geweldig!
khOuuvnnjOuu schreef:ik hou van vestival!prachtdier
http://www.arab.nl/
onder hengsten kyken; vestival en dan kun je het filmpje zien.. krijg hem neit geupload
sherif schreef:yousra schreef:Ik zocht ook filmpjes van Pladykt, maar ik kan jammer genoeg geen 1 filmpje vinden, hij is zooo geweldig!
die zijn er naar mijn weten niet, wordt hoog tijd dat ze eens gemaakt worden (weet alleen nog niet hoe
)
Cyntje schreef:
sherif schreef:die zijn er naar mijn weten niet, wordt hoog tijd dat ze eens gemaakt worden (weet alleen nog niet hoe
)
remsy schreef:sherif schreef:die zijn er naar mijn weten niet, wordt hoog tijd dat ze eens gemaakt worden (weet alleen nog niet hoe
)
Er zijn zeker wel beelden van jullie Pladykt, heb even nagekeken we hebben nog beelden van de regionale keuring Exloo 2005, Nationale Keuring Ermelo 2005^, en heel misschien van de Lowland ook nog wel
sherif schreef:
kun je mij pb-en...heb destijds wel aangegeven dat ik ze wilde hebben,maar is er nooit van gekomen![]()
Lidewijke schreef: