Trots op mijn Bas kid!! We werden 2e en 4e in de reining Open Arabieren (8 starts). En uiteindelijk kregen we de bronzen medaille!!!Echt super. Nog nooit eerder hadden we op een meerdaagse wedstrijd meegedaan, Nirvana deed het super!!
Ze heeft 1 1/2 jaar rust gehad en net 2 maanden voor het NK was ze hersteld genoeg om weer te gaan trainen. In deze twee maanden ging ze met sprongen vooruit.
Ook de andere onderdelen gingen boven verwachting. In de pleasure was ze nog nooit zo rustig geweest, zelfs zo rustig dat ze helaas uit de gang viel.... toch werden we nog 5e en 8e.
Ook de Open trail DAWRA, wat een mikado en wat een slalom, en oh oh wat lag dat vierkant krap, de rest deed ze super cool! 2 x 4e Ook had ik ons opgegeven voor de voorrondes Trail Amateur Wran. 28 deelnemers kwamen aan start. Helaas vergiste ik me in het parcour en dus 0-score. Wel hebben we het parcour daarna gewoon nog helemaal gedaan....tja ben toch in de bak nietwaar hihi. Ze deed het heel netjes.
Op naar de volgende wedstrijd en ik kijk al uit naar het volgende NK! Hopelijk dan met twee Bas kids!We hebben onze stallen/slaapplaatsen voor het DAWRA team alvast gereserveerd!
Groetjes Nancy & Basciz Nirvana
Laatst bijgewerkt door CounTree op 26-09-06 20:46, in het totaal 2 keer bewerkt
Hierbij een overzicht van de uitslagen Arabieren tijdens NK Western Riding Marienheem.
Double judged, dus dubbele plaatsing. Jury’s: Sylvia Katschker uit Oostenrijk en Mike Perkins uit USA.
Een aantal DAWRA combinaties kwamen aan start tijdens de WRAN NK onderdelen. (alle rassen)
Hierbij de belangrijkste resultaten:
Amateur Trail totaal kwamen 28 combinaties aan start. 14 combinaties mochten door naar de finale. Anja Diephout met Nepass (Persist x Markisja) en Angela van Duyvenbode met Penthor (Abakan x Pengona HT) door naar de finale!
Het Nederlandse volkslied klonk uiteindelijk voor: Angela van Duyvenbode en Penthor (Abakan x Pengona HT) !!!! Nederlands Kampioen WRAN!!!
Versatile Horse Open totaal 13 starts. 7 combinaties mochten door naar de finals. Krista Sterrenburg wist met Scorpio de finales te halen en eindigde als 5e en 6e
Western Horsemanship Amateur (28 starts). 14 combinaties mochten door naar de finals. Brenda Hazewindus met Gizmo (G.Basgier x Karlinka) en Angela van Duyvenbode met Penthor gingen door! Brenda en Gizmo werden uiteindelijk 5e en 6e Angela en Penthor werden 1 x 4e
DAWRA NK uitslagen:
Hunter under Saddle All Ages (AA) Open (3 combinaties aan start) 1e 1e Angela van Duyvenbode met Penthor (Abakan x Pengona HT) - Gouden Medaille en Nederlands Kampioen! 2e 2e Krista Sterrenburg met Scorpio (Nabob x Naninja) - Zilveren Medaille 3e 3e Monica van Duyvenbode met Durango (Elton x Libanon Kristal) - Bronzen Medaille
Reining AA Open (8 starts) 1e 1e Anastasia Zweekhorst met Vaybian (Nabob x Vandoya) - Goud en Nederlands Kampioen! 3e 3e Anke Wissen met Simon (Sjapoer x Astrid) - Zilver 4e 2e Nancy Groenenboom met Basciz Nirvana (G.Basgier x Priscilla) - Brons
Western Pleasure AA Open (8 starts) 1e 1e Angela van Duyvenbode met Penthor - Goud en Nederlands Kampioen! 2e 2e Brenda Hazewindus met Gizmo (G.Basgier x Karlinka) - Zilver 3e 3e Krista Sterrenburg met Scorpio - Brons
Trail AA Open (6 starts) 1e 1e Brenda Hazewindus met Gizmo (G.Basgier x Karlinka) - Goud en Nederlands Kampioen! 2e 2e Angela van Duyvenbode met Penthor – Zilver 3e 3e Jolanda van Duyvenbode met Alkatraz (Balaton x Atlanta) – Brons
Western Horsemanship AA Open (7 starts) 1e 1e Krista Sterrenburg met Scorpio - Goud en Nederlands Kampioen! 3e 2e Anke Wissen met Simon - Zilver 2e 4e Brenda Hazewindus met Gizmo – Brons
Versatile Horse AA Open (5 starts) 1e 1e Krista Sterrenburg met Scorpio - Goud en Nederlands Kampioen! 2e 2e Angela van Duyvenbode met Penthor – Zilver
Allround Champion DAWRA NK Angela van Duyvenbode met Penthor Reserve Allround Champion DAWRA NK Krista Sterrenburg met Scorpio