Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jeddah schreef:Oh, op die tour! Maar verbranden hoeft helemaal geen probleem te zijn. Vooral in de woestijn niet. Ik heb 7 jaar in Phoenix Arizona gewoon waar we Paints fokten en de enige keer dat een paard verbrand was, was toen ik geschoren onderbenen afspoot en het paard in de bak zette.
Zolang je ze met de dauw van het gras houdt, hun witte plekken dus droog houdt er is eigenlijk niks aan de hand. Indien wel, ligt het vaak aan het voer. Zoals jullie in mijn profiel kunnen zien loopt er een witkop bij mij rond, maar verder ook 2 blessen en 1 witte neus, niemand verbrand hier zolang ik me aan de regels houd, niet op het natte gras, niet smeren met smeersels, neuzen niet scheren.
Lenneke_ schreef:Was een grapje, omdat jullie schreven dat arabieren met veel wit geen echte arabieren zijn omdat wit verbrand in de zon.
Anouar heeft redelijk veel wit, z'n neus verbrandt idd ook. Hij heeft zowiezo niet echt het uiterlijk van een arabier, maar wel jet karakter