Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Limgardur schreef:Wat leuk dit topic!!! Ik heb sinds afgelopen donderdag Mujannah thuis staan en zij is een kleindochter van Moshai en de dochter van Moshana. Ze doet het erg goed en heeft gister een barebackpad op haar rug gehad. Dus ze mag nu lekker veel leren en aan het werk. Maar het moet voor haar net zo leuk zijn en blijven als voor mij, dus veel afwisseling. Ik kijk uit naar de mooie en vele buitenritten en de endurancewedstrijden. Hier nog een fotootje van haar:
Groetjes van Heleen.
Adhira schreef:Hoe oud is Mujannah? Ik heb haar dacht ik als veulen gezien en ergens ook nog wel wat foto's liggen.
Groetejs Debby
Ashai schreef:ALs je wat meer foto's wil.. dan kan ik die altijd sturen... Ben gisteren voor het eerst met hem in de bossen gaan wandelen.. wat een held op sokken zeg!!!!!! Liep in het begin ontzettend te brullen en te springen.. tot hij er achter kwam dat hij alleen in het bos was.. hahaha
Ashai schreef:Okay, ik zal wat mooie uitzoeken van het weekend. Zal er ook een paar bij doen van zijn veulen tijd en van toen hij 1 was.. dan kan je de overeenkomsten echt super goed zien. Die smurf van jou en die uk van mij zijn als 2 druppels water op het geslacht en de kleur na. Vooral het hoofd en de blik in hun ogen , bijna eng gewoon!!!