arabiertjes passen niet echt bij mij. de meeste ind ik wel mooi, maar sommige ook niet . maar dat houdt je altijd toch?? die ik hier heb gezien in dit topic vind ik echter wel erg mooi
Zullen we proberen om zo min mogelijk reacties te plaatsen in dit topic? Straks staat er per pagina 1 post met foto's en de rest allemaal reacties. Daar wordt het niet echt overzichtelijker van.
1 reactie op een paar foto's lijkt me leuk, niet? Is toch leuk als een ander over je paard zegt 'wow dies mooi!' *lol*. Gaan discussiëren is nu niet de bedoeling, dus hou het bij 1 (positieve) reactie en dan blijft het toch overzichtelijk niet?
Als ik geen reactie wil lezen, zoek ik enkel de foto's op hoor
Verder even reageren! Alle arabjes die ik heb zien passeren vind ik mooi!
Alle half-arabjes zijn ook prachtig! Ben blij dat de halfbloedjes geaccepteerd worden hier
Laat maar komen die foto's! Zal er ook wel eens een paar plaatsen van mijn half-arabje, eerst uitzoeken welke 2 foto's haha!
Zo nu zal ik ook mijn foto's plaatsen, ik was eerst hier als Deyonta,maar heb telkens problemen met inloggen onder deyonta dus heb ik nu een nieuw account aangemaakt.
ik wil weer rijfoto's van de knappe dame zien hoor, dus je zorgt maar dat dr figuur weer mooi is hahah, nee hoor, zonder gekheid, die eerste foto vind ik zo verschrikkelijk mooi he!!
Dit is Adhira( Mel Eldir x Rose of Sedan) Ze is 15 jaar en ik heb haar al 12 jaar. En dit is Ashmira,zij is een dochter van Adhira en ik heb haar geboren zien worden,ze is net 3 jaar geworden. op deze foto was ze nog 2 jaar. Groetjes Debby
Wat een mooierds allemaal zeg! Die van Youko is prachtig! Veel mensen hebben foto's van reindert janssen, is hij speciaal fotograaf of is het gewoon toeval? Ik zal morgen ff foto's maken van Quasito!