Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hazzebaz schreef:Een paard die al 2 jaar in de B dressuur hangt vind ik persoonlijk niet in het rijtje horen wat erboven staat.
Hazzebaz schreef:Enkele Arabische Volbloeden in de sport zijn:
- Lobeke
- Alexander
- Gomel
- Poker
- Durango
- RH Pajkovski
- RH Menuschkin
- RH Candanz
- Sinaï Al Raj
- Karami
- Poros HT
Deze bovengenoemde paarden lopen of hebben gelopen allemaal minimaal Z dressuur, waarbij sommigen ook springen, samengesteld oid. Gomel is zelfs met succes uitgebracht in de Grand Prix st. Georges.
Dus....wie zegt dat Arabische Volbloeden niet kunnen presteren in de sport?
ArabianRanch schreef:Hazzebaz schreef:Een paard die al 2 jaar in de B dressuur hangt vind ik persoonlijk niet in het rijtje horen wat erboven staat.
Dat Siv nu 2 jaar in de B loopt komt door de 2 ruiters die nooit hoger gestart hebben dan L2Dus Ilona en Siv MOESTEN gewoon weer van onder af aan beginnen.... en ZIJ doen het lekker rustig aan, zo hoort het ook met een 5 jarige arabier... Maar komt helemaal goed met die 2, DAAR ben ik van overtuigd
De potentie is er zekers
Zij zijn afhankelijk van de AVS wedstrijden en ja... je kunt niet naar ALLE wedstrijden, zou wel prettig zijn
Hazzebaz schreef:Als Siv dan met Ellen de 10pnt in de B binnenhad, mag Ilona met haar L2 klassering gewoon L1 starten?
Hazzebaz schreef:En dus ben je dan automatisch een dressuurtopper?
Target schreef:Wij verschijnen van `t voorjaar met deze kanjer in `t L1......
[
/knip
WD is niet bedoeld als fotoforum
En z`n stalgenoot Hacedor ook.
ArabianRanch schreef:Hazzebaz schreef:Als Siv dan met Ellen de 10pnt in de B binnenhad, mag Ilona met haar L2 klassering gewoon L1 starten?
Ilona heeft nooit L1 of L2 gestart, dus die moet met Siv GEWOON weer in de B starten. Tja, Siv heeft ook zoiets vanmaar goed... Het is niet anders
. Siv en Loon komen er wel, nogmaals... daar ben ik van overtuigd
Hazzebaz schreef:Iedereen weet dat de AVSwedstrijden over het algemeen veel milder worden gewaardeerd dan de KNHSwedstrijden, en als je dáár meekunt, kun je overal mee komen.
Als ik ter harte moet gaan nemen wat op mijn protocollen staat, Sabrina, dan had Hacedor al ik weet niet wat geweest en had ik hem overal aan kunnen bieden als promotor voor de dressuur. Het feit is dat juryleden ook mensen zijn, die ontvankelijk zijn voor een leuk koppie. Dat heeft Haz, en Siv ook. Daarmee haal je je pnt al binnen in de B, al zit je achterstevoren op je paard.
Vergeet niet dat het AVS juist zieltjes wil winnen om in de dressuur mee te doen, vandaar die overdreven waarderingen en opmerkingen soms. Je paard gat er bijna van naast zijn ijzers lopen.
marcelius schreef:Hazzebaz schreef:Iedereen weet dat de AVSwedstrijden over het algemeen veel milder worden gewaardeerd dan de KNHSwedstrijden, en als je dáár meekunt, kun je overal mee komen.
Als ik ter harte moet gaan nemen wat op mijn protocollen staat, Sabrina, dan had Hacedor al ik weet niet wat geweest en had ik hem overal aan kunnen bieden als promotor voor de dressuur. Het feit is dat juryleden ook mensen zijn, die ontvankelijk zijn voor een leuk koppie. Dat heeft Haz, en Siv ook. Daarmee haal je je pnt al binnen in de B, al zit je achterstevoren op je paard.
Vergeet niet dat het AVS juist zieltjes wil winnen om in de dressuur mee te doen, vandaar die overdreven waarderingen en opmerkingen soms. Je paard gat er bijna van naast zijn ijzers lopen.
Nou, dat is een lekker opsteker! Ben net begonnen met m'n arab met B-proefjes. Bij de laatse AVS-wedstrijd 2 winstpunten gehaald, maar blijkbaar stelt dat dus niets voor!![]()
Gr., Merel & Torbah