Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

op de juiste manier knippen en scheren en ze zien eruit
ben er nog niet over uit, maar ik doe rustig aan, volgend jaar wordt ze op z'n vroegst gedekt 

arab_daimond schreef:ze zijn allemaal schitterend!!! leuk om te zien dat hier ook veel mensen zijn die van de arabjes houden!!! en ik mis hier ten eerste van isabel (of kim)raheempje!!!!!!!!!!! hahah!!!

nano schreef:Mijn fafo hengst is Mir Khan maja hij is dan ook de vader van mijn paardje en veder ken ik ook maar weinig hengsten nog!
ik ook!!...[ gefokt door Arabian Ranch]...hij heeft het zachte, lieve van z'n mama en het dappere en brutale van z'n papa ...tis een heel ondernemend baasje en een prachtig eigenwilletje zit erop!!...altijd in een goed humeur en vrolijk!!...veel plezier met je Mir Khan kind!!!
gabrycha schreef:Hey sas laat je hem hengst of is hij inmiddels ruin? Ik kan niet meer op clubs komen was benieuwd!
maar o zo lief ......en braaf naar alles in z'n omgeving!!!hij is wel eigenwijs maar dat is erg charmant!!
...
). Heb me alleen nog niet verdiept in hoe ik foto's kan plaatsen dus vandaar een link.
Orly schreef:Hier www.thearabiangarden.com staan ook hele mooie hengsten (vooral de schimmels ben ook schimmelfan). Heb me alleen nog niet verdiept in hoe ik foto's kan plaatsen dus vandaar een link.

}>
horseranch schreef:Orly schreef:Hier www.thearabiangarden.com staan ook hele mooie hengsten (vooral de schimmels ben ook schimmelfan). Heb me alleen nog niet verdiept in hoe ik foto's kan plaatsen dus vandaar een link.
Daar gaan we 18 dec. ff neuzen
of hengst) weet?
vind hem echt een plaatje en nog schimmel ook
horseranch schreef:Orly schreef:Hier www.thearabiangarden.com staan ook hele mooie hengsten (vooral de schimmels ben ook schimmelfan). Heb me alleen nog niet verdiept in hoe ik foto's kan plaatsen dus vandaar een link.
Daar gaan we 18 dec. ff neuzen
Bij hengsten van bv. The Arabian Garden, ETC moet je rekenen vanaf een 2000 euries![]()
Onze hengst is iets goedkoper}>
Barcelano schreef:
Voor fun of intressen in een nieuwe paard![]()
Ik ga als ik werk heb actief kijken voor een tweede paard heb ik besloten![]()
Dus als iemand nog een mooie merrie (of hengst) weet?
Mischien een tweeling van sivvind hem echt een plaatje en nog schimmel ook
Op hengstenjacht, verkoopspaarden, showpaarden.
We maken er een lang weekend van. Ook ff bij onze merrie Nawal bint Salima kijken, bij Fantasiaa Arabians
. Tja schimmelfanaat