Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
skara schreef:Het terrein werd te klein om die grote opkomst nog te kunnen opvangen. Het was ook telkens heel veel werk voor Chistine Jamar om de show te organiseren.
Ha dus nog meer bokkers die naar de show in Balen zijn geweest.
Info over de show van 2005 (en foto's van pinto arabieren) kan je vinden op www.vap-arabianhorses.be!

magic84331 schreef:Dit is de toekomstige vader : hij is de zoon van een wereldkampioen
http://groups.msn.com/_Secure/0XACPAn4c ... .jpg[/img]
Peterina schreef:skara schreef:Het terrein werd te klein om die grote opkomst nog te kunnen opvangen. Het was ook telkens heel veel werk voor Chistine Jamar om de show te organiseren.
Ha dus nog meer bokkers die naar de show in Balen zijn geweest.
Info over de show van 2005 (en foto's van pinto arabieren) kan je vinden op www.vap-arabianhorses.be!
Ik denk dat de nieuwe A.I. infrastructuur ook er iets mee te maken heeft. Je kan geen Europese erkenning krijgen als je shows op locatie hebt ... kwestie van besmetting en quarantaines.
Er zijn ook VEEL foto's van de show op www.jankan.nl te zien!
Wij hebben met veel bewondering naar de zeer geslaagde kruising fjord x arabier gekeken! Een echt mooie beestje !!!
Dit zijn een paar foto's van Indira Gold die wij (ikke! camera in een hand en veulen in de andere) zelf hebben gemaakt op de Show; zij was toen 11 weken oud:
Er staan nog meer foto's van haar op de www.jankan.nl site. Zij was de enige palomino pinto veulen dus is makkelijk herkenbaar.
. Merrie blijft, hengst gaat. Merrie willen we dan als alles goed gaat nog weer eens door een mooie bonte arab laten dekken.

Prachtbeest!

Ze moet uiteraard nog spieren kweken enzo, maar met wat training wordt ze hopelijk nog mooier
Kan niet wachten om er mee te beginnen hehe.
> magic84331 schreef:Mag ik jullie eventjes voorstellen ?
Apache Ibn Sidi is 3-kleurig en erg mooi gevlekt
Zijn vader : Sidi ibn Mustafa - zweetvos met blonde manen en staart - hij is teven zoon van de wereldkampioen BJ Thee Mustafa
Zijn moeder : Laidy - pinto, zij is anglo arabier
Zijn complete pedigree : http://www.allbreedpedigree.com/apache+ibn+sidi
Apache moet eind deze maand deze maand naar de hengstenkeuring, hij staat dan ook in 2006 publiek ter dekking
Showresultaten :
2de plaats Westhoek Cup 2004
2de plaats Balen 2005
Kampioen Arabian Diamond Trophy 2005 (met 19/20 voor type)

LiSSy schreef:kijk eens in mijn profiel: modock en roper zijn allebei paint X arabier. modock is niet bont, maar roper wel.
Faas schreef:magic84331 schreef:Mag ik jullie eventjes voorstellen ?
Zijn vader : Sidi ibn Mustafa - zweetvos met blonde manen en staart - hij is teven zoon van de wereldkampioen BJ Thee Mustafa
Apache moet eind deze maand deze maand naar de hengstenkeuring, hij staat dan ook in 2006 publiek ter dekking
Showresultaten :
2de plaats Balen 2005
Dekt deze hengst alleen natuurlijk? Of is sperma ook op te sturen?
Faas schreef:magic84331 schreef:
Mag ik jullie eventjes voorstellen ?
Showresultaten :
2de plaats Balen 2005
Dekt deze hengst alleen natuurlijk? Of is sperma ook op te sturen?

:P haha geintje...euhmz..haha dekken als ze 3 is moet toch kunnen of niet?? kweet niet....hihi...Wat d8 je van Happy laten dekken door zoiets Tweety?? hehe ;=)
(vergeet niet 2006 is een promotiejaar)
haha. En wil de uitkomst wel eens weten van mijn half-arabische pinto merrie met deze hengst *lol* Wil graag een bont veulen met nog meer arabische uitstraling! Zou dit lukken? Haha