nou ja geen hele dan tenminste
ben zelf helemaal weg van aparte kleurtjes, bont, stippen of iets anders wat je niet vaak tegen komt.
maar heb vroeger een arabiertje verzorgd, was echt geweldig.
heb haar vier jaar verzorgd en ze is geloof ik 1 x kreupel geweest door verkeerd bekappen van de smid
kwa karakter zijn ze wel wat gevoeliger, maar als je hier mee om kunt gaan heb je er echt een gouden paardje aan wat voor je door het vuur gaat
naast mijn appies ben ik dan ook de trotse eigenaresse van een kruising tussen een arabier en een appaloosa...
voor mij de ideale combinatie...
de gangen en de uitstraling van een arabier, het aanhankelijke en geweldige karakter van beide rassen en het aparte kleurtje van een appaloosa... (moorkopschimmel)
mijn mening, arabier zijn geweldig!
vind ze alleen vaak een beetje smal, dus vandaar mijn kruising met appaloosa voor het ietwat brede....

Haar eigen paard is een Anglo en ze denkt dat het een Arabisch Volbloed is
Maar goed, als de TS van een sport typisch arabiertje houdt ipv een prachtige showarab dan kunnen de prijzen heel wat lager liggen iig. Is voor de portemonnee wel fijn...
Als CAuvraySky een goedkoop veulentje wil is dat misschien niet zo'n goed idee, je moet dan al die jaren stalling en voer etc. betalen voor je er wat mee kunt gaan doen, misschien dat je beter een arabiertje van een jaar of acht kan zoeken, die is goed ingereden en dan weet je wat je koopt, koop je een veulen is het maar afwachten wat het word
) hahah nou als ik later dus oud ben