Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En even hoi zeggen?
Superleuk om nieuwe mensen te mogen helpen bij de trail, en leuk om te horen dat sommige er ook echt thuis mee aan de slag zullen gaan!
Je kunt zoveel leuke dingen doen met maar een paar balkjes! En wie weet tot ziens in de (In Hand) Trail bij onze DAWRA-shows! Rije schreef:Er zijn foto's gemaakt door bokker Amanda. Deze foto's (of iig de link ernaartoe) zullen ook hier geplaatst worden![]()
Het was inderdaad een geweldige dag, en wát een animo!Superleuk om nieuwe mensen te mogen helpen bij de trail, en leuk om te horen dat sommige er ook echt thuis mee aan de slag zullen gaan!
Je kunt zoveel leuke dingen doen met maar een paar balkjes! En wie weet tot ziens in de (In Hand) Trail bij onze DAWRA-shows!
Echt een hele gave dag, bedankt aan de organisatoren voor deze leuke kans.
gaan we ook zeker mee aan de slag, bedankt voor de feedback! frisian_love schreef:Mijn dochter heeft haar pony pas een maandje.

mijn pony wilde destijds het trailparcours niet in en net toen ik huilend wilde opgeven werd ik op sleeptouw genomen door de andere deelnemers. En dat gebeurde deze show ook weer toen het bij iemand even nodig was. Wat dat betreft zijn we geen concurrenten maar echt teamleden. Hoewel er ook gewoon gezond wedstrijdfanatisme is hoor 

) over een poosje te laden is en niet meer alle kanten op springt als ze een ander paard ziet, word ik zeker lid van de DAWRA. Wellicht dat ik nog eerder de stoute westernboots aantrek om alvast eens met die kleine dikke (de dikbil
) een all breed show mee te doen.

Krijg alleen nog niet alle verf uit m'n oren hahaha