Ik houd het program strak in de gaten Shanna ! Probeer om er gewoon de hele dag te zijn. Weet niet of Amy aanwezig is, maar heb even wat bitclips enzo nodig. Dus maak er een shop/kijk dagje van
Leuk! Ik kan ook erg genieten van kijken hoor Was zondag op St Oedenrode ook zo lekker, lekker de hele dag mooie paarden kijken. Weet jij toevallig nog van vorig jaar hoe het programma was? Zadelrubriek 's morgens en liberty rond de middag dacht ik?
Zondag was met de zadelrubriek trouwens dat ze eerst in een groep moesten en daarna nog individueel in de ring, dat laatste wist ik niet haha Maar dat is bij Alkmaar dus ook?
Ik moest om 1 uur geloof ik.. Heb je een zadelvormige sjabrak? Anders heb ik die wel voor je!
Shanna_
Geplaatst: 20-06-14 14:44
Nee Lil heb geen zadelvormig sjabrak, ben wel opzoek! Is het een dressuurvormige? Ben al tweedehands aan het kijken maar kom vooral vzh-vormige tegen maar dat wil ik niet ghehe, pietlut dat ik ben
Het is een vzh vormige. Dressuur kon ik absoluut niet vinden. Maar ik heb hem vorig jaar ook gebruikt en het misstond niet echt.. Volgens mij staat er een foto van in mijn profiel hier..
Owja ik zie het inderdaad in je profiel! Misstaat inderdaad helemaal niet zo, zoals ik wel dacht dat het zou doen.. Lief van je aanbod! Ik ga nog even proberen of ik wat kan vinden op marktplaats, anders maak ik graag gebruik van je aanbod !
Ja maar ik wil voor een fotoshoot een bitje in.. Ses kan nogal heet zijn op locatie... En er moeten allemaal andere mensen bij..en als er iets is dat Princesa IS..is het wel eenkennig! Dus vandaar .
DMHorses
Geplaatst: 22-06-14 17:56
Op het laatste moment besloten dat dit dametje mee gaat! image by misssol, on Flickr
Leuk! Ik hoop dat ze zich een beetje wil laten zien met de liberty, thuis wil ze wel! En met de zadelrubriek zal ze denk wel braaf zijn thuis kan ze al erg netjes stappen en draven, ben benieuwd of we dat ook kunnen laten zien
Ik heb een dekje gevonden via marktplaats voor 5 euro, heb nu contact met de verkoper dus hoop dat ik er straks zo eentje heb! Lief van je aanbod, ik hou het in gedachten!
Triquetra3
Geplaatst: 27-06-14 00:07
Quedhio zal ook aanwezig zijn op West
Shanna_
Geplaatst: 27-06-14 19:57
Leuk! Knap ventje!
Nog 2 weken, zin in! Zo benieuwd of Shief lekker sjouwend de ring door wil! Ze liep zich van de week weer lekker uit te sloven over het terrein.
Met een beetje geluk gaat ze zo:
(Maart 2012)
Of ze blijft liefkozend naast me staan Zie ik der ook nog voor aan haha
Wanneer zal het programma bekend worden gemaakt? Iemand enig idee?
Ik ga er heen om gewoon te kijken Afgelopen 2 jaar ook geweest, echt super leuk om het te zien! En ben hopelijk dan ook in bezit van een spiegelreflex, dus kan ik mooi oefenen