zojuist ook nog ingeschreven voor de show zelf, met het oog op kilometers maken. Dus helemaal in actie te zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zojuist ook nog ingeschreven voor de show zelf, met het oog op kilometers maken. Dus helemaal in actie te zien
gijs mag niet meedoen daar
Ach en hij is braaf dus zal wel goedkomen, er zijn toch wel mensen die mij daarna op willen vegen?

amyz schreef:Zal wel moeten iddgijs mag niet meedoen daar
Ach en hij is braaf dus zal wel goedkomen, er zijn toch wel mensen die mij daarna op willen vegen?
![]()
Wordt idd gezellig zo
Kan ie mij voort trekken
dat aparan-bloed zie je toch terug en als ie echt gaat lopen wapper ik er vrees ik ook achteraan
maar goed, adrenaline doet een hoop gelukkig en t is idd vooral goeie oefening voor hem
amyz schreef:Hij moet ook niet ineens wel zn best gaan doen want dan houd ik het ook niet bij hoordat aparan-bloed zie je toch terug en als ie echt gaat lopen wapper ik er vrees ik ook achteraan
maar goed, adrenaline doet een hoop gelukkig en t is idd vooral goeie oefening voor hem
geen slecht idee.
. Niet voor show, maar voor de dressuur.. Ook leuk
!
. Op het laatste moment kon ik vervoer regelen. Ik ben benieuwd hoe laat ik moet
.
of het wel verstandig is gezien ik zwanger ben... tjah wat is wijsheid.... ik wil wel heeeel graag!