paard identiteitscrisis?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jorretje

Re: paard identiteitscrisis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:06

Wat een onzin zeg. Nee natuurlijk is dat niet zielig! Mijn tinker heeft in de opfok een half jaar tussen enkel warmbloeden gestaan, is ie ook niet slechter van geworden hoor!

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:09

You made my day _O- Wat een opmerking :')
Heb wel eens gehoord dat paarden 'discrimineren' op kleur maar qua ras niet hoor.
Mijn mini shet dacht altijd groter te zijn dan mijn paard, dus dat maakt niks uit en ras ook niet denk ik haha!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:10

jorretje schreef:
Wat een onzin zeg. Nee natuurlijk is dat niet zielig! Mijn tinker heeft in de opfok een half jaar tussen enkel warmbloeden gestaan, is ie ook niet slechter van geworden hoor!

Nou,...je weet natuurlijk niet wat het voor Guus betekend heeft :+ (tijdje een opfok maatje van Gijs)

Die stelt nu vragen als: waarom heb ik geen vlekken, waarom mag ik m'n sokken niet laten groeien en zijn mijn benen wel stevig genoeg?

Jaahhaaaa....mag je niet onderschatten... :+

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:30

hahah! _O- Volgens mij wil Gijs stiekem net zo bruin zijn als Guus... Waren wel dikke vriendjes die twee!

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:30

Nouu ik denk dat jouw arabiertje nog steeds denkt dat ie een arabiertje is!
Je ziet ook regelmatig paarden die tussen koeien staan, die gaan ook niet ineens spontaan loeien geloof ik :P

moorcats

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 01:35

Mijn Arabische merrie staat zomers ook in een groep van grotendeels koudbloeden. Ze is van nature een Einzelganger, kroelt ook nooit met andere paarden, maar tot vorig jaar stond er nog een Arabiertje (ruin) bij, dat was echt haar vriendje en minnaar. Van de Haflingerruinen moet ze nog steeds niets hebben!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 01:52

Ooit kende ik een fjord en een kwpner waren de beste vriendjes, soms zoeken ze ook hun eigen kleur op maar hoeft helemaal niet

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 06:23

Britta31 schreef:
Mijn pony denkt niet dat ze een geitje is hoor.Ze staat met 2 geitjes.Ze hinnikt nog steeds en mekkert niet.Zeurt wel net zo hard als de geitjes om brokjes.

Nee, helaas niet... Als ze nou dacht dat ze een geit was en de taal sprak, dan had het dier tenminste gezeldschap waar het wat aan heeft.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 12:54

Ik heb het al eerder op bokt uitgelegd dat er 2 keuzes waren voor onze Britta.En dat was de slacht.Een super gezond paard naar de slacht.Of bij ons en 2 geitjes en een heel goed pensioen hebben.

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 12:57

Haha. Vraag me wel af of de stalgenoot het nou serieus bedoelt of dat ze je aan de twijfel wilde brengen.
Een paard is een paard hoor. Ze kunnen hun voorkeur hebben als ze in een grotere groep staan maar om nou te zeggen dat het zielig is gaat weer te ver hoor.