Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WildWings schreef:Thanks
Ik zag dat bij ASE ook al een hele gave nakomeling van Amir Ashiraf geboren is dit jaar, ben dus ook wel erg benieuwd wat er bij jou uitkomt sherif, stoere hengst is het
FlyAway schreef:Zijn er eigenlijk ook nog mensen die gebruik maken van embryotransplantatie (ET)?
YildizArabs schreef:Leuke combinaties allemaal! Jee kan nu al niet wachten op al die mooie 2015 veulentjes terwijl die van 2014 nog geboren moeten worden!!![]()
Karrimh wat een mooie prestaties! Dek je met hem dit jaar en zo ja, welke combinatie?
Anders misschien je post beter zetten in topic fokkerij en dekhengsten?
Karrimh schreef:YildizArabs schreef:Leuke combinaties allemaal! Jee kan nu al niet wachten op al die mooie 2015 veulentjes terwijl die van 2014 nog geboren moeten worden!!![]()
Karrimh wat een mooie prestaties! Dek je met hem dit jaar en zo ja, welke combinatie?
Anders misschien je post beter zetten in topic fokkerij en dekhengsten?
Eenhoorn's Dahman is van Marly van Ditzhuijzen
Wij dekken onze merrie niet aangezien ze internationaal in de Endurance loopt, maar zou ik haar laten dekken zou ik het zeker door Dahman laten doen![]()
Geweldig karakter en helemaal verliefd op hem![]()
An Arab is more than just A pretty face en moeten (vind ik) gewoon in de sport uitgebracht worden en niet alleen maar voor de show
Woogy schreef:zeg ik niet dat het altijd zo is, maar zie er genoeg die ik nooit zou rijden met hun slechte benenwerk. Door het fokken op lijf en kop, is er ene hoop verloren gegaan aan kwaliteit van de benen
Bonjoy schreef:Ongeacht of 'erop gereden' wordt is het gewoon een feit dat men tegenwoordig veelal de 'mode' volgt en dat het oorspronkelijk type/gebruiksdoel van de Arabier behoorlijk voorbij is gegaan. Wil hierbij niet iedereen over één kam scheren hoor! Zijn genoeg knappe Arabieren die hoog in de sport lopen. Maar hoog in de sport is iets anders dan 'er op rijden'
Bonjoy schreef:Naja, denk dat 'in de sport' wel een beetje vergelijkbaar is met de woestijntochten van 'vroegâh'