Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suus___ schreef:Mijn av is egyptisch x Spaans maar totaal geen moeite met ademen of zeker geen draadje los hoor
Ik vind persoonlijk de meeste Russen en Polen weinig Arabisch bevatten dan kan je in mijn ogen net zo goed een kwpner nemen als je ze voor de sport wilt
Nazran schreef:Die diepe dish bijvoorbeeld, hadden de arabieren van oorsprong helemaal niet. Hij zat er altijd wel een heel klein beetje in, maar die gebeeldhouwde kopjes zijn er later verder ingefokt, zou bijna zeggen als een soort modeverschijnsel. En die kanwel degelijk verstoringen geven in de ademhaling. (De Russische Staatsstoeterij wilde ze zo niet, niet handig bij de paardenrennen die ze daar met de arabieren houden/hielden.)
nynke55 schreef:Mijn eerste (en laatste) paard is 3/4 arabier en het is een druktemaker en daar moet je mee leren omgaan. Daarentegen is ze goudeerlijk en totaal geen streken. Maar voor elk paard geld dat je ze moet leren kennen en soms duurt dat een poos.
Suus___ schreef:Mijn av is egyptisch x Spaans maar totaal geen moeite met ademen of zeker geen draadje los hoor
Ik vind persoonlijk de meeste Russen en Polen weinig Arabisch bevatten dan kan je in mijn ogen net zo goed een kwpner nemen als je ze voor de sport wilt
Suus___ schreef:Ja dat bedoelde ik dus met te bot neergezet..
Ik zeg ook niet dat ze dat allemaal hebben, maar die ik life gezien heb vond ik niet 'arabisch' genoeg.. weet niet hoe ik het moet uitleggen maar dat is een smaakkwestie.