Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barcelano schreef:Op markplaats of hier op bokt staat ook een mooie merrie te koop:)
Het is dat ik zelf al een merrie heb en een 3e is ook wat.
Paard staat voor een leuk prijsje te koop
[EA-TK-PP] Mooie 10-jarige arabische merrie voor goed tehuis
Wild_Fire schreef:Het paardje ga ik gebruiken om recreactief mee te rijden en zo af en toe een dressuur wedstrijd. Ik moet zelf beginnen in de B, dus wil ook graag een paardje dat bij mijn niveau past. Het type arabier maakt niet zoveel uit. Wil idd wel weten wie de ouders zijn, maar paard hoeft niet perse papieren te hebben.
Ik ben idd ook bezig bij het arabische volbloed forum.
amyz schreef:AF Aristo zit iets meer werk in voor wat ik begrepen heb... AF is nog wezen kijken bij hem maar zij zeiden dat je er zowat niet op komt, en als je dan eenmaal zit kom je er niet meer met goed fatsoen af. Zal een hoop werk in zitten voor wat ik van hun begreep, maar als je daar zin in hebt is het denk ik wel de moeite waard
Jaimylover13 schreef:kijk en informeer eens bij mijn werk:
http://www.klarenbeekarabians.nl
ik hoop dat je engels beetje goed is?
Aladinnetje schreef:Jaimylover13 schreef:kijk en informeer eens bij mijn werk:
http://www.klarenbeekarabians.nl
ik hoop dat je engels beetje goed is?
Daar ben ik ook geweest en wow wat een prachtige paardjes! Maar die zijn wel ietsje duurder..
Maar dan heb je wel wat! Jaimylover werk jij daar? Bofkont!!!!
mairead schreef:Ik heb geen ervaring met Arabische Volbloeden; maar merries, ongeacht het ras, zijn over het algemeen sowieso al wat duurder...
En zoals mijn voorganger al zegt: in die leeftijdscategorie zijn paarden ook al wat duurder. Zeker als ze al beleerd zijn.
Als je dat echt wilt, moet je dus bereid zijn wat meer te willen betalen.
En waarom weet je nu al zeker dat je persé die ene kleur wilt? Ik ken zat mensen die thuis kwamen met heel iets anders dan ze aanvankelijk in gedachten hadden, omdat de klik er nou eenmaal was (en da's veel belangrijker dan kleur!).Hier geldt zeker: 'Try to keep an open mind'