Gefeliciteerd, ik ken Gharam ook al van een hele tijd terug. Een fantastische beweger, die voor het overige ook goed in elkaar zit. Veel plezier ermee !
Van harte zeg! Zo trots als ze zijn, zo trots laat hij zich ook zeker showen op de foto Ook hiervandaan, heel veel plezier ermee en veel geluk!
sherif
Geplaatst: 02-11-11 19:07
denk dat je de foto wel kent Joni
Maar zo zie ik ze graag bewegen, goede motor achterin, mooie schoudervrijheid en krachtige afzet! Durf een wedje te maken, dat als hij meer spieropbouw heeft ontwikkeld, hij nog krachtiger kan lopen(bijna ondankbaar zou je zeggen gezien deze foto) En van zijn bloedlijnen ben ik erg gecharmeerd, deze zijn imo erg interessant. Houd me op de hooge wanneer je de ring in gaat met hem, hoop hem zeker in volle glorie te kunnen zien optreden.
Gharam! Dat is het halfbroertje van mij merrie Galactica . Ze delen dezelfde mams Gemini . Ik heb nog een veulenpic van hem, had toen ook de kans om hem te kopen als veulen. Helaas geen ruimte en tijd. Erg leuk dat ik hem voorbij zie komen. Hij heeft het ook erg leuk gedaan op shows, dacht ik. Daar heb je absoluut een goede aan .
@sherif: ja ja die foto ken ik Is genomen bij de mensen waar ik Gharam voor het eerst ontmoet heb! Spieren heeft hij inderdaad nog niet, daar wordt aan gewerkt... We bouwen alles langzaam op, er is nergens haast bij... Hou je zeker op de hoogte!
@youko: als het niet te veel gevraagd is, zou je mij dan eens een foto van jouw paard willen bezorgen? En eventueel die veulenfoto van Gharam?
Autumnn
Geplaatst: 02-11-11 22:18
Wauw, wat een prachtig paard! Veel plezier met hem, ben erg benieuwd hoe hij onder het zadel is!
Tot nu toe neemt hij ook dat goed op, en vindt het allemaal best.
Maar meneer heeft het druk momenteel, hij wil alle merries "tot de orde roepen", wil dus zeggen: ik show mezelf een beetje, maak superveel lawaai, en als ik dan je aandacht heb, ga ik ongestoord verder eten