dekhengst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:12

Ik volg even :)

Moshari23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 21:59

Woogy schreef:
Het dier heeft destijds bijna 18000 euro verdiend in europa met de racerij. hoe komt hij in handen van een meid als jij?

ik heb hem via de oude eigenaresse overgenomen

PaolaPromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:43

_O- Heeeeeeel apart verhaal dit 8)7

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 15:51

doezel2 schreef:
Het beste is op de niet nstuurlijkr manier te dekken dus sperma tappen. Want bij het echte dekke komt er een bepaalde vocht mee.(wat aan zijn geslachts deel zit) Dan heb je iets meer kans om bijv miskraam te krijgen enzo) bij het niet echt dekken niet.

_O-
Bij natuurlijk dekken is de kans op bevruchting groter.

Woogy schreef:
Het dier heeft destijds bijna 18000 euro verdiend in europa met de racerij. hoe komt hij in handen van een meid als jij?

Misschien vanwege de leeftijd? Hij zal nu wel niet meer zo hard lopen en welke prof laat zo'n paard staan voor zijn pensioen?

Als hij nog in goede gezondheid is is het het overwegen wel waard. Wat hiervoor al gezegd is zijn goede buitenlandse hengsten best welkom. Persoonlijk zou ik het hele gebeuren niet zo moeilijk maken en hem gewoon natuurlijk laten dekken, als je echt veel merrie's krijgt kun je altijd nog ki doen.
Maar moet je wel even naar het AVS bellen wat er mogelijk is.