Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Heleen schreef:Dag emma
Leuk dat je ook geïnteresseerd bent in arabieren nadat je bij ons op stal gestaan hebt.
Maar als ik jou was zou ik toch nog eens nadenken of je dan niet beter een iets ouder ingereden paardje koopt, let op arabieren zijn later volwassen dus je zou toch nog enkele jaren moeten wachten om hem in te rijden.
amyz schreef:Houd er rekening mee dat merries die geschikt zijn voor de fok al een stuk meer kosten.. En er zijn meer fokkers hoor, kijk ook eens op marktplaats bijvoorbeeld. Het is natuurlijk fijn bij een bekende te kunnen kopen, maar wie weet staat t paardje van je dromen wel bij een ander..
Sabinee__ schreef:En er komen geen vraagtekens bij je op eigenlijk voor een Volbloed Arabier waar mee gefokt kan worden voor 1300 euro .. ?
emmatje_ly schreef:Sabinee__ schreef:En er komen geen vraagtekens bij je op eigenlijk voor een Volbloed Arabier waar mee gefokt kan worden voor 1300 euro .. ?
nee
ze zijn mooi compact gebouwd, correcte benen en voeten ,unieke poolse bloedlijn, geschikt voor show, sport en fokkerij
en geen gebreken.
dat is toch goed?
en ze hebben elk jaar nieuwe veulens en ze wil er 1 voor me reserveren en ik heb gevraagd of dat ze niet een wat ouder paardje hebben tussen de 2-6 jaar oud
^^ ben blij
amyz schreef:Bedoelde ook niet bekend als in beroemd, maar bekende als in dat jij de fokker kent
Maaarre... 1300 euroHihi. Ik sta in pension bij een kleinschalige fokker, die heeft net een errug leuk merrieveulen gekregen.. Staat in principe te koop, prijs is sowieso dik boven de 5000 euro
Ok, wel een merrie, maar uit minder bewezen bloedlijnen én nog maar net geboren..
Lieveranders schreef:emmatje_ly schreef:
nee
ze zijn mooi compact gebouwd, correcte benen en voeten ,unieke poolse bloedlijn, geschikt voor show, sport en fokkerij
en geen gebreken.
dat is toch goed?
en ze hebben elk jaar nieuwe veulens en ze wil er 1 voor me reserveren en ik heb gevraagd of dat ze niet een wat ouder paardje hebben tussen de 2-6 jaar oud
^^ ben blij
Dat zegt natuurlijk niet zoveel. Het zegt niks over of ze gezond zijn e.d. Ik zou hem of haar wel laten keuren en misschien wat onderzoek doen naar de fokker..