Niet mega lang, maar wel dik.
Bij deze lukte mooie knotten ook gewoon, heb ik alleen geen foto's van:

Maar als jij lange manen niet mooi/handig vind, zou ik ze gewoon lekker knippen hoor!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joscaa schreef:Ze had dikkere manen als jouwes hoor, dus bij die van jou is het ook wel te doen.
Joscaa schreef:Haha het is dat je ver weg woont, anders kwam ik het proberen + uitleggen, haha![]()
Ach en anders haal je het er toch gewoon af?
Joscaa schreef:Ah oke, ik dacht dat je dat waarschijnlijk toch al zou doen. Wacht, ik probeer van de week (als ik het redt qua tijd, drukke planning+ volgende week op vakantie) wel even foto's te maken hoe ik het doe bij lange manen!
MirandaFuego schreef:MLoeser schreef:Als ik me niet vergis houd Ilona Bax haar eigen paarden wel bij met het mes, maar ik kan geen goede foto's voor je vinden.
Dat klink wel heel eng, whaha!
Maar je kan gewoon doen wat je zelf wil toch, ik lig er niet wakker van, zolang het de jouwe is!![]()
Ik vind mijn paardje mede zo mooi vanwege zijn manen dus doe ze er echt niet af!
Je kan arabjes meestal met lange manen ook knotjes vlechten, omdat ze niet zo'n dik haar hebben, heb je dat al eens geprobeerd?
MirandaFuego schreef:Mijne heeft wel langere manen, maar als je die vlecht krijg je toch wel iets om gewoon mee te kunnen werken, ik heb geen knottenfoto, wel dit, zie je ook wel dat het gewoon dunne vlechten zijn.
Calimero_ schreef:Joscaa schreef:Ze had dikkere manen als jouwes hoor, dus bij die van jou is het ook wel te doen.
Dat is het hem juist.. Ze zijn niet te dik, maar te lang. Als je ze 2 keer dubbelslaat zoals bij een normale knot dan worden de knotten veel te lang. Dan is het geen rondje meer zeg maar.. Als je hem 3 keer dubbelslaat wil niet, dan word het heel lelijk..