Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tieneke schreef:Niemand zegt hier dat pony's minderwaardig zijnMaar ik heb ook liever dat men mij niet meer "puber" of tiener of zo noemt, ook al ben ik dat geweest en zijn pubers absoluut niet minder waard. Ik bèn dat gewoon niet, dus moet ik zo ook niet genoemd worden
missfcdb schreef:Ik kan me wel indenken dat mensen zich druk maken je scheld immers een geweldig ras uit
RhealLover schreef:Het is een Arabisch Volbloed Paard! Nimmer scheld ik mijn AVtjes uit voor pony's, diegene die dat wel durven krijgen de volle laag.
Tieneke schreef:Niemand zegt hier dat pony's minderwaardig zijnMaar ik heb ook liever dat men mij niet meer "puber" of tiener of zo noemt, ook al ben ik dat geweest en zijn pubers absoluut niet minder waard. Ik bèn dat gewoon niet, dus moet ik zo ook niet genoemd worden
RhealLover schreef:Kwestie van lezen![]()
Heb niet gezegd dat pony's minderwaardig zijn, het is en blijft een paard en voor liefhebbers van het ras is het een belediging punt.
Dat is net als tegen iemand zeggen die je niet kent dat het een arrogante snol is afgaand op dat beetje meer makeup wat gedragen wordt. Het is en blijft een belediging.
Fiffill schreef:Ik snap het hoor Tieneke, maar om te zeggen "nee het is een paard ik scheld hem niet uit voor pony" vind ik een beetje raar klinken.
Dan zou het zijn "het is een Nederlander scheld hem niet uit voor Fransman" dat zeg je toch ook niet.Als je dat zegt heb je dus een negatief idee bij "fransman" en in dit geval pony.
Suus___ schreef:Hou t gezellig joh meiden
RhealLover schreef:Zo te zien maakt er maar 1 iemand zich druk op het feit dat anderen zich erom druk maken, rarara