Arabisch volbloed kopen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

N1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 19:02

Ik heb jaren op een arabier gereden, helaas was hij niet van mij. Heerlijk paardje en lekker veel pit, vooral met springen. Was in het begin erg bang om de stal in te gaan maar na veel geduld en oefenen kon hij op een gegeven moment aan de hand mee de stal in...dus door veel geduld en oefenen kun je ook een nerveuze arabier geruststellen! :) wat mij betreft zijn het echt aanraders!

khalid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 20:37

ik vind het koppie belangerijk, en daarmee bedoel ik het karakter van het paard. Als het een lief beest is qua karakter kom je 'n heel eind!
Daarom is mijn arabiertje GEWELDIG! :D
Ik vind het de liefste paarden, het beste ras.

Epigram

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 14:16

melissa_b schreef:
Ik heb sinds 2jaar een arabier...
Niet echt een iel ding, want ze is ook weleens 'uitgescholden' als quarter.. hihi...
Zij is heel lief en makkelijk, maar tijdens het rijden zit er wel een koppie op!

Haar heb ik van CounTree hier op bokt gekocht.
Haar mama is Nirvana, ook geen iele arabier. Succes!!

Lol, de mijne is ook wel eens verward met een querter :P.

Ik heb mijn Pools gefokte arab bij Arabian Fantasie vandaan, maar zij hadden hem dan weer geimporteerd uit Polen. Ik moet zeggen, dat ik niet veel van paarden afwist en het was dus een love at first site koop. Ben wel blij dat ik hem heb, het is echt een super paard, erg rustig, stevige bouw en veelzijdig.