misschien kan je nog iemand regelen, kunnen jullie samen lessen en kosten dus delen.
Als je om de week een "echte" les neemt en de andere weken bij die vriendin van je, in combinatie met veel dressuurboeken/sites lezen dan moet het vast lukken!
En misschien kan je is met de ponyclub instructrice gaan praten? Ik weet niet hoe t bij jullie gaat, maar bij ons is een ORUN diploma vereist en kwam je ook eerst proeflessen geven en daarna was je pas echt aangenomen. Dan neem ik toch aan dat ze wel les kan geven, maar is het niveau van de les misschien te laag? Als je bij allemaal kinderen rijdt die niet serieus bezig zijn met rijden, past de instructrice haar lesniveau daar natuurlijk ook op aan. Als je met haar praat, kan ze jou misschien een "volwassenere" behandeling geven, of misschien kan je switchen naar een andere les?
Hou ons op de hoogte!
Het is al vaker te sprake gekomen dat de kinderen die iets willen leren niks kunnen leren of er dan misschien twee instructeurs mogen komen. maar dat vonden ze niet goed. ze zegt iedere les dat je goed moet luisteren naar wat ik zeg dan zeg ik oke ik luister. Dan zegt ze iedere les Yvette (zo heet ik) ga eens een stukje wijken. maar dan vraag ik meteen van hoe moet ik wijken wand dat heb ik nog nooit geleerd. En dan kan ze het niet voor mij duidelijk uit leggen. 

ik kan het echt niet anders verwoorden.