Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

CSAArabians schreef:Dit topic is op het AV forum geheel verwijderd.![]()
Het is daar dus niet gewenst kritiek te uitten, of ook maar enigzins negatief te spreken over een vooraanstaande stoeterij/handelsstal waarvan 1 van de beide eigenaren ook nog een adviserende funtie heeft binnen het stamboek.
Wel handig dan dat "toevallig" de vrouw van 1 van de bestuursleden van het betreffende stamboek moderator is op dat forum.![]()
Ofwel: als je door dat soort mensen bedonderd word is het dus schijnbaar vooral belangrijk dat je je mond houd en net doet of je neus bloed!
En dan werd er toch laatst nog ergens daar gezegd: het AVS is voor en van de leden!![]()
Yeah right!!!
want dan ben je ineens geen kenner omdat je geen eigen veulen gefokt zou hebben (heb er ieder jaar 80 te wereld geholpen dat 8 jaar lang
dus tja denk dat ik ad meer ervaring heb asl iemand die 3 eigen veulens heeft gefokt... maar dat is andere discussie haha ontopic blijven
)CSAArabians schreef:Dit topic is op het AV forum geheel verwijderd.![]()
Het is daar dus niet gewenst kritiek te uitten, of ook maar enigzins negatief te spreken over een vooraanstaande stoeterij/handelsstal waarvan 1 van de beide eigenaren ook nog een adviserende funtie heeft binnen het stamboek.
Wel handig dan dat "toevallig" de vrouw van 1 van de bestuursleden van het betreffende stamboek moderator is op dat forum.![]()
Ofwel: als je door dat soort mensen bedonderd word is het dus schijnbaar vooral belangrijk dat je je mond houd en net doet of je neus bloed!
En dan werd er toch laatst nog ergens daar gezegd: het AVS is voor en van de leden!![]()
Yeah right!!!
RhealLover schreef:CSAArabians schreef:Dit topic is op het AV forum geheel verwijderd.![]()
Yeah right!!!
Je meost eens weten als je iets opmerkt aan een pas geboren veulen, je zou zowaar nog moeten liegen ook om maar niet iets verkeerds te zeggenwant dan ben je ineens geen kenner omdat je geen eigen veulen gefokt zou hebben (heb er ieder jaar 80 te wereld geholpen dat 8 jaar lang
dus tja denk dat ik ad meer ervaring heb asl iemand die 3 eigen veulens heeft gefokt... maar dat is andere discussie haha ontopic blijven
)
Ik zocht het topic daar al, snap het ook niet altijd hoe het in elkaar steekt, wat is er verkeerds aan om de waarheid aan het licht te brengen om te voorkomen dat er meer paarden het dupe worden?
CSAArabians schreef:Dit topic is op het AV forum geheel verwijderd.![]()
Yeah right!!!
en over de sneue moddy's nog niet gesproken !Sigrid72 schreef:De verwijdering gebeurde pas toen een ander de volledige naam en toenaam bekend maakte van de tussenpersoon. De algemene voorwaarden van het AV forum vermelden immers dat men dit niet mag. Jullie originele post was dus goed, maar nadien werd het door anderen de mist in geholpen.
Rumsley schreef:Sigrid72 schreef:De verwijdering gebeurde pas toen een ander de volledige naam en toenaam bekend maakte van de tussenpersoon. De algemene voorwaarden van het AV forum vermelden immers dat men dit niet mag. Jullie originele post was dus goed, maar nadien werd het door anderen de mist in geholpen.
Waarom worden die posts dan niet anoniem gemaakt of alleen de posts met naam en toenaam verwijderd? Nee gelijk het hele topic.....
Sigrid72 schreef:De verwijdering gebeurde pas toen een ander de volledige naam en toenaam bekend maakte van de tussenpersoon. De algemene voorwaarden van het AV forum vermelden immers dat men dit niet mag. Jullie originele post was dus goed, maar nadien werd het door anderen de mist in geholpen.
[/quote]marengo schreef:Zei degene die zich NET even laat registreren onder een anonieme naam..........dat zegt mij alweer genoeg....of is het dezelfde persoon met een nieuw alias ??
Ik informeer mij goed, en leef niet in een fantasiewereld, jij wel, want je durft niet te zeggen wie je bent.
Je voelt je zeker bedreigd of zo ??
Of mijn wereld is voor jouw een fantasie, dat weet ik niet...
Ik denk wel dat ik weet met wie ik te doen heb hoor overigens.
Zielig ben je.
Maakt niet uit, als je een merrie niet kwijt wil, is er één devies: NIET verkopen, als je grip op de merrie wilt houden: NIET verkopen, als je exact wil weten waar ze blijft heel haar leven: NIET verkopen.
Als je wil weten waar ze exact heengaat: adres vragen, en ZELF contact opnemen, is allemaal zo moeilijk niet hoor.
Arabiansp schreef:marengo schreef:Zei degene die zich NET even laat registreren onder een anonieme naam..........dat zegt mij alweer genoeg....of is het dezelfde persoon met een nieuw alias ??
Ik informeer mij goed, en leef niet in een fantasiewereld, jij wel, want je durft niet te zeggen wie je bent.
Je voelt je zeker bedreigd of zo ??
Of mijn wereld is voor jouw een fantasie, dat weet ik niet...
Ik denk wel dat ik weet met wie ik te doen heb hoor overigens.
Zielig ben je.
Maakt niet uit, als je een merrie niet kwijt wil, is er één devies: NIET verkopen, als je grip op de merrie wilt houden: NIET verkopen, als je exact wil weten waar ze blijft heel haar leven: NIET verkopen.
Als je wil weten waar ze exact heengaat: adres vragen, en ZELF contact opnemen, is allemaal zo moeilijk niet hoor.
Er is keer op keer gevraagd om het adres van de nieuwe eigenaar, maar werd steeds niet gegeven door de tussenpersoon.
Op basis van vertrouwen werd de merrie verkocht en achteraf werd dit vertrouwen enorm beschaamd want de nieuwe eigenaar werd niet bekend gemaakt ondanks dat er herhaaldelijk naar werd gevraagd.