Als ik haar er dan even doorheen rijdt (Dus goed losgereden), doet ze het niet meer. Het is gewoon een trekje.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ik haar er dan even doorheen rijdt (Dus goed losgereden), doet ze het niet meer. Het is gewoon een trekje.

Suzan_kalim schreef:Nou, niet elke arabier is enorm eenkennig hoor.
Zolang ik er ben gaat hij met iedereen mee, en kan iedereen erop rijden (hoewel hij ze dan wel uitprobeert).
En de stalhulp kan hem ook lekker in en uit de weide halen.
Alleen spelen doet hij alleen met mijn ouders en met mij, vreemde loopt hij gewoon de andere kant op bij ons zoekt hij echt interactie.
Verder is hij heel relaxed, tot hij ergens van is geschroken dan blijft dat vaak sudderen bij hem.

annehoe schreef:ik merk dat ze een doorzettingsvermogen hebben tot vervelend aan toe.
als mijn arabiertje een trailer niet in wil, dan vergeet het maar hij gaat die dag ook echt niet meer. en nee hij is niet bang, hij gaat gewoon lekker op rust voor de trailer staan te slapen.
als je met paarden een wedstrijd gaat houden op een zandvlakte zal hij er ook voor de volle 100% voor gaan, dan moet je hem voor zichzelf beschermen door hem te stoppen.
en verder is ze heel eenkennig, zeer eigenwijs, maar voor mij heel lief!
Zou niet anders willen! Precious20 schreef:Wat een AV voor mij onderscheidt van een ander paard is een KARAKTER om 'u' tegen te zeggen. Mijn AV is stronteigenwijs, eenkennig, een dominante draak, maar als je eens 'zijn mens' bent dan gaat hij door het vuur voor je. You either love him, or hate him!
.