Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

), had er uiteraard wel ff flink de balen in dat hij zo geplaatst werd, maar goed vlg jaar nieuwe ronde nieuwe kanzen
..
eigenlijk té warm !!!!!
Bordjes in de ring stonden verkeerd, waardoor Loon 'de weg kwijt was' (logischerwijs). Helemaal van de wap reden ze verder, maar ja.... weg concentratie
Met een 201 punten toch nog een super score !! Dit belooft wel wat voor een volgende keer... Ze mochten de proef overrijden, maar aangezien het een mega zweterij en dazerij was, hebben ze gepasst

ingridge schreef:Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Ik vond het een zeer gezellig en geslaagd weekend.
Ik ben trots op Nanu hoe die zich heeft gedragen aangezien we hem zaterdagmorgen zo uit de opfok gehaald hebben.
Dus alleen nog de vraag: Heeft iemand toevallig foto's gemaakt van de ruinen rubriek en dan nr 20 (Nanu Mahdi Bizar) waar uiteindelijk Gijs al slidend achter aan hing?
Reindert zal ongetwijfeld deze hebben gemaakt
wacht ook vol spanning op die foto`s van hem
Het was wel weer een lange dag, maar gezellig
Onze dames hebben het super gedaan! Amira op zaterdag in de B dressuur 1 en 2 met 3 winstpunten in totaal en op zondag werd zij 3de in haar rubriek en Ysabella 2de!
sherif schreef:
pics van broer en zus(beide zelfde ouders), Emily heeft precies dezelfde trekjes weg van haar oudere broer. Vond dat je ondanks dat ze erg onwennig was in de ring, je goed je best hebt gedaan!!!![]()
Wij hebben zelf een super leuk weekend gehad, was erg warm en door de warmte en spanning een errug vermoeiend weekend. Ging met koppijn naar huis![]()
Ons manneke heeft zich echt weer als een ware showarab laten zien in de ring(de buitenlandse DC waren erg onder de indruk van hem), had er uiteraard wel ff flink de balen in dat hij zo geplaatst werd, maar goed vlg jaar nieuwe ronde nieuwe kanzen
..
Iedereen proficiat met de behaalde resulaten!!
echt waar hoor, wat jij hierboven zegt, zo is ze echt. ze is superlief en heel koel thuis, daar kan ik haar zo het dorp inrijden om even een ijsje te halen ofzo, maar zodra er publiek bij is, moet ze even laten zien dat er bloed inzit.
maar zora ze klaar was en ik haar weer naar de ei bracht, ver van alle mensen, was ze weer kalm en rustig. hoofdje naar beneden en oortjes opzij.
) Ik kreeg een visitekaartje van de fotograaf daar met een adres van de website waar de foto's op te vinden zouden zijn. Het volgende adres stond op het kaartje:
abeltje_xx schreef:je weet echt precies hoe ze werkt! het is bijna engecht waar hoor, wat jij hierboven zegt, zo is ze echt. ze is superlief en heel koel thuis, daar kan ik haar zo het dorp inrijden om even een ijsje te halen ofzo, maar zodra er publiek bij is, moet ze even laten zien dat er bloed inzit.
ook vanmorgen, heb ik foto's gemaakt, allemaal mensen eromheen. ik nog zeggen dat het een superlief paardje is, maar zich alleen maar misdragenmaar zora ze klaar was en ik haar weer naar de ei bracht, ver van alle mensen, was ze weer kalm en rustig. hoofdje naar beneden en oortjes opzij.
![]()
vooral je opmerking over stemhulpen, Em reageert daar echt heel goed op. en ik ben inderdaad vooral bezig haar goed voor mn been te krijgen.
haha, je hebt niet toevallig nog wat aantekeningen van pladykt liggen die ik voor Em kan gebruiken?
IZEP schreef:Ik was er ook met mijn verzorgpaardjes. (Ik heb jou nog gezien Sherif, ik liep er met Marie-Louise toen we jou tegen kwamen.) Ik kreeg een visitekaartje van de fotograaf daar met een adres van de website waar de foto's op te vinden zouden zijn. Het volgende adres stond op het kaartje:
http://www.corpus-fotografie.sjootz.nl
Nu heb ik al gemaild met Sjootz en zij wisten ook helemaal van niets. Is toch vreemd? Iemand enig idee waar ik wel moet zoeken voor de foto's van de aanwezige fotograaf?![]()
Groetjes Izep
sherif schreef:abeltje_xx schreef:je weet echt precies hoe ze werkt! het is bijna engecht waar hoor, wat jij hierboven zegt, zo is ze echt. ze is superlief en heel koel thuis, daar kan ik haar zo het dorp inrijden om even een ijsje te halen ofzo, maar zodra er publiek bij is, moet ze even laten zien dat er bloed inzit.
ook vanmorgen, heb ik foto's gemaakt, allemaal mensen eromheen. ik nog zeggen dat het een superlief paardje is, maar zich alleen maar misdragenmaar zora ze klaar was en ik haar weer naar de ei bracht, ver van alle mensen, was ze weer kalm en rustig. hoofdje naar beneden en oortjes opzij.
![]()
vooral je opmerking over stemhulpen, Em reageert daar echt heel goed op. en ik ben inderdaad vooral bezig haar goed voor mn been te krijgen.
haha, je hebt niet toevallig nog wat aantekeningen van pladykt liggen die ik voor Em kan gebruiken?
haar broer reageert zo goed op mijn stemgeluid dat ik maar 1x UHH hoef te roepen of DENK EROM, LET OP, GEDRAAG JE, hij echt gelijk de aandacht bij mij heeft, en zich gedraagt(moet ook wel met een hormonenbal naast je), afstraffen is zo makkelijk bij de meeste ruiters/begeleiders, maar met respect win je vele malen meer,vraag het netjes doen ze het dan niet ,dan sommeer je het op een dringende toon(zoals hierboven) en geloof me ze doet het, durf wat strenger te zijn voor haar in je stem,en beloon haar voor haar goede gedrag, daar houden ze van, in feite zijn het sentimentele mutsen. Soms moet je ze te sliom afzijn ,en das moeilijk bij zo`n slim paarden ras![]()
Maar allert maken voor je beenhulpen is echt een must, en zodra ze in verzet komt(en niet naar voren wil), teugel naar voren, aansporen om naar voren te gaan, reageert ze dwars, je stem en nogmaals je been gebruiken, reageer ze dan nog niet, je in een andere postie wenden loopt ze dan wel, dan geef jij een extra teken dat ze even goed mag draven!
Dat "opgefokte gedrag'"wat ze vertonen in bijzijn van andere mensen, is puur de arrogantie die ze hebben(I love it, want ze hebben zelfvertrouwen), dat moet je onder controle kunnen houden), en geloof me das erg moelijk, maar bereik je echt met geduld, liefde en begrip
IZEP schreef:Ik was er ook met mijn verzorgpaardjes. (Ik heb jou nog gezien Sherif, ik liep er met Marie-Louise toen we jou tegen kwamen.) Ik kreeg een visitekaartje van de fotograaf daar met een adres van de website waar de foto's op te vinden zouden zijn. Het volgende adres stond op het kaartje:
http://www.corpus-fotografie.sjootz.nl
Nu heb ik al gemaild met Sjootz en zij wisten ook helemaal van niets. Is toch vreemd? Iemand enig idee waar ik wel moet zoeken voor de foto's van de aanwezige fotograaf?![]()
Groetjes Izep
Citaat:Hey wat leuk ken jij onze Arab-ouders(Marie-Louise en Jos)? Schatten van mensen