[AV]showhalsters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wat heb jij over voor een showhalster

Ik vind de bedragen belachelijk hoog. ik zou nooit meer dan € 30,- uitgeven
31 (35%)
Ik vind de bedragen wel hoog, maar als het gebruikte materiaal echt edelmetaal en kristal is, en geen plastic kraaltjes zou ik het er misschien wel voor over hebben
42 (48%)
Ik vind de bedragen heel normaal en heb het geld er voor over
14 (16%)

Totaal aantal stemmen: 87

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 16:22

drafbalk

Re: [AV]showhalsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:35

ben ook van plan om een showhalster te maken, met schelpjes. maar wat is nou een leuke kleur bij een beetje lichtbruine haflinger? en hoe maak je die halsters. gewoon vlechten en die dan tegen elkaar doen of is er nog een andere manier?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:00

drafbalk schreef:
ben ook van plan om een showhalster te maken, met schelpjes. maar wat is nou een leuke kleur bij een beetje lichtbruine haflinger? en hoe maak je die halsters. gewoon vlechten en die dan tegen elkaar doen of is er nog een andere manier?

Hier is een ander topic voor!

drafbalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 10:24

ow ja srry oepos.

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:27

Ik vind showhalsters ook echt wel duur, daarom ben ik zelf aan de slag gegaan...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z8SUIBMH.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TN8MPGRB.jpg

Ga in de toekomst proberen een traditioneel te maken, maar ben er tot nu toe nog niet uit hoe ik dat even stevig kan maken als deze...

Maar ben aan het denken van mij een biothane te laten maken, ook al zal dat waarschijnlijk niet echt goedkoper zijn dan een arabisch showhalster...

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 23:33

Giraf schreef:
Weet iemand misschien een (web)winkel waar ze ook zilveren showhalsters verkopen?
Ik kom op Ebay e.d. sites alleen maar gouden showhalsters tegen, ik heb een schimmel arabier en dan vind ik zilver mooier staan dan goud.

Er staan er veel meer, heb er ook eentje "gewonnen" moet je wel bij de amerikaanse versie kijken

Giraf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:05

amaldas schreef:
Giraf schreef:
Weet iemand misschien een (web)winkel waar ze ook zilveren showhalsters verkopen?
Ik kom op Ebay e.d. sites alleen maar gouden showhalsters tegen, ik heb een schimmel arabier en dan vind ik zilver mooier staan dan goud.

Er staan er veel meer, heb er ook eentje "gewonnen" moet je wel bij de amerikaanse versie kijken

Hi

Heb jij er dus eentje uit Amerika gehaald? en is dat goed gegaan? heb je misschien een link naar een van deze winkels?

00000000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:04