[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:43

Iloontjeehh schreef:
Barcelano schreef:

Denk dat ze yanour bedoelt ;)

Echt? :')

Joh :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:45

Tammy_ schreef:
Joh :')

:o?

En nu pas dringt het door he bij mij :') O:)

Sieltjuh

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:46

Whaha _O- Muts Jes!

Lisa, ik bedoel het overigens niet als aanval hoor, maar ik begrijp het gewoon niet helemaal hoe je het bedoeld :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 22:48

:D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 23:08

Tammy_ schreef:
YildizArabs schreef:
Heer met ballen meldt zich! :D

Dacht echt dat je een vrouw was :))

_O- :')

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 23:35

Interessant dat fokken!

Gelukkig kan je wat dat betreft niets met een ruin. Kan ik ook niet in de verleiding komen Haha.

Sterkte met de keuzes die gemaakt worden over paarden weg doen etc.

Om nog terug te komen op de advertentie foto's.
Van jim had ik op deze foto meteen "jaa, dat is m!"
Afbeelding

Zijn oortjes hebben wel wat weg van mijn vorige arabje. Al kan ik daar zo snel op mijn telefoon geen vergelijkbare foto van vinden. Die houden jullie te goed haha

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 06:30

Adawi heeft wel echt bijzondere oren :)) Jim is ook een knapperd zeg!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 08:20

Zaar en Pony heb ik eerst live gezien en meegemaakt voor ik ze kocht, geen advertentie foto's dus :)

Siel: Weet nu hoe ik het moet verwoorden :) Je kijkt naar de hengst achter de merries. Niet zo zeer naar de merries zelf, tenzij dit waanzinnige dieren an sich waren. Zie het ook niet als aanval, heb gewoon moeite met dingen helder en logisch uitleggen

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 09:05

Soleda komt niet echt uit renlijnen maar die was in haar jonge jaren toch snel, op het arabissimo liep ze toen met de speed alles eruit mijn kleine ranke merrietje. Haar dochter heeft meer paps meegekregen, stevig solide, maar ook minder wendbaar en die zie ik niet zoals haar moeder gaan van vroeger _O-

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:06

oh mensen, even een kleine update van mij weer.

ik sta nu 2 weken op mijn nieuwe stal, en nadar gaat met enorme sprongen vooruit. hij is super rustig geworden. hij is heel makkelijk aan de hand ( bij vrouwen iig) .
Hij heeft een merrie als weide maatje, en gisteren hebben een stalgenoot en ik er voor het eerst een dekentje opgegooit!
ik ben echt een trotse bierenmam.

Hij wist nog niet echt wat ie er van moest vinden maar hij liep er zo mee weg (ook bilkoorden zaten toen vast uiteraard)
Volgende week komt er een zomerdekentje binnen die die voor het eerst ook buiten op gaat hebben!

en nu ga ik eens even bijlezen haha

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 12:21

idsie schreef:
oh mensen, even een kleine update van mij weer.

ik sta nu 2 weken op mijn nieuwe stal, en nadar gaat met enorme sprongen vooruit. hij is super rustig geworden. hij is heel makkelijk aan de hand ( bij vrouwen iig) .
Hij heeft een merrie als weide maatje, en gisteren hebben een stalgenoot en ik er voor het eerst een dekentje opgegooit!
ik ben echt een trotse bierenmam.

Hij wist nog niet echt wat ie er van moest vinden maar hij liep er zo mee weg (ook bilkoorden zaten toen vast uiteraard)
Volgende week komt er een zomerdekentje binnen die die voor het eerst ook buiten op gaat hebben!

en nu ga ik eens even bijlezen haha

[ Afbeelding ]

Super dat je het reuze naar je zin hebt op je nieuwe stal. Je parel ziet er super tevreden uit :D Wat een gave deken, heb je daar <3

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 13:37

@Idsie wat een knappert is het toch

Ff een mega blij berichtje van mij. Vanmorgen cc gehad. Het was ene modder benden gelukkig wel op zand maar zowel Assie als ik zagen er niet meer uit maar....heel blij wand ze was mega fris en voor mijn gevoel geen top proeven gereden. Toch 175 en 187 dus weer een wp rijker

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 13:39

Super Joyce :D Nou lekker onder de douche haha

Hier regent het weer pijpestelen, bah.

Setel is 240 dagen drachtig, nog 100!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 14:09

@katja zeg dat wel alles zit echt onder de modder zelfs de achterkant van mn jasje nog
Set schiet al mooi op spannend :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 14:09

Knappe Nadar met knappe deken!

Gefeliciteerd met je wp! *\o/*

Mijlpaal voor Set! Whoop whoop!

Wat n schijtweer he! Blegh. Net in de regen m'n eerste Horsemanshiplesje met Jazzy gehad! Dametje pakt t goed op!
Daarna naar Nour en thank god voor de binnenbak en paddock, daar nog even met opstellen geoefend (waarom kan ik dat niet zo goed ;( ) en even die nare hanenkam geschoren en ander overtollig haar. Nour is ready hoor voor de keuring!
Lisa, ik dacht dat Zaar ook gekeurd ging worden (HK) maar zag m niet op t lijstje staan? Of doen jullie alleen amateur?

Verder had n stalgenootje m'n stoere armbandje klaar; echt gaaf geworden met haar van Nourekind erin verwerkt! Dus moederdagcadeautje is binnen lol! Heep blij mee! :D

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 14:10

@Yildiz thanx en idd pokkeweer kon gelukkig nog droog rijden maar hier is het nu ook wel weer mis

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 14:11

Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 14:15

@Yildiz wat gaaf!!! wil ik ook graag nog een keer van Asal maar denk pas als ze dood is haha, hoop dat dat nog heeeeeeel lang duurt

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 14:28

Netje Joyce, gefeliciteerd!

Gave armband! Met blauw leer?

Net naar de osteopaat geweest met Dayem. Super blij dat ik naar haar kon komen en dat ze hem vandaag nog kon doen. Hij zat weer wat vast bij z'n ribben (hoe dat steeds komt?) en schoft. Schoft icm slechte hoefstand kan het kreupelen ook verklaren :) Nu twee daagjes wandelen, dinsdag longeren en woensdag er even op.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 14:36

En dus op tijd weer goed voor de Amateur! Top!

Ja is blauw smurfenleer.. :+

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 14:36

Ik vind het mooi :j Is eens wat anders!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:00

Verbaasd met niets Nicky, ik had ook het idee dat het meer vanuit zijn bovenlijn kwam die onregelmatigheid.
Hopelijk loopt hij nu weer helemaal goed.

Yildiz, wat onwijs mooi zeg :j Ik heb wel een sleutelhanger van haar van Darmoor en Djuun, die hangt in mn auto, ook onwijs blij mee, maar zoiets zou ik ook ooit nog wel willen :j

Lisa, maak niet uit, maar ik denk dat we elkaar gewoon niet begrijpen dan :+

Joyce, fijn dat je nog een wp hebt gereden!!

Pff... wat een takkeweer zeg :\ Vanochtend in de regen wat gekeuteld met Djuun, maar die wind hier zeg, bah! :\

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 15:43

Het wordt straks wat beter weer hier! :))
Ik heb net alles gelezen maar nu weet ik de helft al niet meer... :+

Ik lees dus gewoon nog maar een keer.
Joyce had het goed gedaan met Asal! *\o/*

Yildiz, stoere armband!
Ik denk dat het opstellen nog lastiger is als je paardje gewoon aan je gewend is, meestal wil je gewone dingen dus dat kan best verwarrend zijn.

Idsie, fijn dat het bevalt daar!
Nadar houdt van dekentjes! :))

Jim is cute!

Ik hoop dat hij nu weer oké is Nicky!

En kleine Kenchy is ook skeetig!

Hier de nieuwe zus van Fuego, scheetje hè? Ze heet Huyana.
Afbeelding
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:04

Aaah wat n scheetje! <3

Verwarrend voor mij ja haha! Meneer heeft vorig jaar twee maanden in showtraining gestaan in België en alle knopjes zitten erop. Ik weet ze ongeveer te vinden maar nog niet precies. Zit ook te veel met showmanship in m'n hoofd (en vooral lichaam) dus het ligt echt aan mij. Benen krijg ik precies op zn plek das t probleem niet, maar om m nu beetje enthousiast vanuit achteren zn hals te laten geven, pffff....
En ligt ook wel n beetje aan Nour die het best stom vindt dat opstellen (zie gewoon dat hij zich verveeld en het niet zo leuk vindt). Dus zijn maar wat gaan trailen, spin (nou ja pivot) aan de hand, bruggetje, etc en dat soort dingen gaan doen, weet ik in ieder geval dat ik de juiste dingen vraag en houden we het werk aan de hand wat afwisselend.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:28

Jim heeft een prachtig koppie, snap wel dat je daar verliefd op geworden bent! :D

Wat een gave armband Yildiz, wauw!

Fijn Nicky!

Goed gedaan Joyce, gefeliciteerd!

Schattig Miran!

Ooh herkenbaar Yildiz! Oké ik speel ook een beetje vals want Asi heeft ook showtraining gehad dus ik wist dat ze ergens nog wel moest weten wat er bedoeld werd maar ik kreeg het ook echt niet voor elkaar in het begin, toen ze zo ongeveer met haar hoofd op mijn schoot hing dacht ik: oké, ik doe iets niet goed :+ Ben een beetje gaan uitproberen enzo en toen kwam ik tot de geniale ontdekking dat ik misschien mijn zweep in mijn rechterhand moest houden en haar hals moest vragen met links (ik deed het andersom want ik ben rechts) En ineens: voila! Oké, perfect is het bij lange na niet maar als ze het zo doet op de amateur ben ik onwijs tevreden. Ben toen eens foto's terug gaan kijken van Suus op de amateur en Asi op Zuid met voorbrenger en idd, beide hielden de lijn in hun linkerhand en zweep rechts. Zoiets kleins eigenlijk maarja, wist ik veel, nooit op gelet ook :+ Misschien zit het bij jou ook in iets kleins maar kan me idd ook voorstellen dat Nour het saai vindt :j