Iloontjeehh schreef:Barcelano schreef:
Denk dat ze yanour bedoelt
Echt?
Joh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Muts Jes!

Jim is ook een knapperd zeg! 
Je kijkt naar de hengst achter de merries. Niet zo zeer naar de merries zelf, tenzij dit waanzinnige dieren an sich waren. Zie het ook niet als aanval, heb gewoon moeite met dingen helder en logisch uitleggen
idsie schreef:oh mensen, even een kleine update van mij weer.
ik sta nu 2 weken op mijn nieuwe stal, en nadar gaat met enorme sprongen vooruit. hij is super rustig geworden. hij is heel makkelijk aan de hand ( bij vrouwen iig) .
Hij heeft een merrie als weide maatje, en gisteren hebben een stalgenoot en ik er voor het eerst een dekentje opgegooit!
ik ben echt een trotse bierenmam.
Hij wist nog niet echt wat ie er van moest vinden maar hij liep er zo mee weg (ook bilkoorden zaten toen vast uiteraard)
Volgende week komt er een zomerdekentje binnen die die voor het eerst ook buiten op gaat hebben!
en nu ga ik eens even bijlezen haha
[ Afbeelding ]
Wat een gave deken, heb je daar
Nou lekker onder de douche haha
) en even die nare hanenkam geschoren en ander overtollig haar. Nour is ready hoor voor de keuring!
Nu twee daagjes wandelen, dinsdag longeren en woensdag er even op.
Is eens wat anders!
Ik heb wel een sleutelhanger van haar van Darmoor en Djuun, die hangt in mn auto, ook onwijs blij mee, maar zoiets zou ik ook ooit nog wel willen 

Vanochtend in de regen wat gekeuteld met Djuun, maar die wind hier zeg, bah!

Ben een beetje gaan uitproberen enzo en toen kwam ik tot de geniale ontdekking dat ik misschien mijn zweep in mijn rechterhand moest houden en haar hals moest vragen met links (ik deed het andersom want ik ben rechts) En ineens: voila! Oké, perfect is het bij lange na niet maar als ze het zo doet op de amateur ben ik onwijs tevreden. Ben toen eens foto's terug gaan kijken van Suus op de amateur en Asi op Zuid met voorbrenger en idd, beide hielden de lijn in hun linkerhand en zweep rechts. Zoiets kleins eigenlijk maarja, wist ik veel, nooit op gelet ook
Misschien zit het bij jou ook in iets kleins maar kan me idd ook voorstellen dat Nour het saai vindt