Wat een hoop hondjes, leukk!! En wat fijn dat onze ararbieren (zo wild en gevaarlijk als ze zijn) toch iedere keer weer zo braaf zijn!!
Nicky, die van jou lijkt wel heel veel op Silver hoor (heb ook een Micklem en hij is 3,5 haha).. , hij is hier iets lichter, maar nu ook weer wat donkerder..
Als het goed is komt mijn borsttuig morgen en het hoofdstel volgende week, ben benieuwd!! Denk dat het haar wel erg stoer staat. Kunnen we in stijl de prairies van Schoonebeek en Duitsland onveilig maken
Gaaf Joyce!! Noah bokt alleen als hij het niet met de lastige dressuur oefeningen eens is en dan nog is het meer een boze brom en een hups opzij
Nou zoals de meesten al op facebook gezien hebben had ik vandaag een spannend dagje pijn bij mn long, dus naar het ziekenhuis voor controle. Hartfilmpje, bloedtesten en longfoto gehad en het zag er relatief goed uit. Wat demping in mn long maar verder geen slechte beelden dus mocht naar huis gelukkig
Moet het goed in de gaten houden, dus als ik weer soortgelijke klachten krijg weer terug naar het ziekenhuis. Maar mag verder in principe alles doen, als ik het maar een beetje rustig aan doe de komende dagen
Wauw wat een mooi borsttuig is dat. Ben benieuwd hoe dat zal staan!
Tam, dat was een spannende dag dus! Ziekenhuizen, blegh.. Wel fijn dat er niks heftigs geconstateerd is. Nu maar hopen dat het niet terugkeert.
__Nicky
Geplaatst: 15-10-13 17:01
Klinkt niet best Tammy maar gelukkig niets ernstigs aan de hand!
Volgens mij heb ik eindelijk wel een leuke meid gevonden die Dayem wil verzorgen. Zondag komt ze kijken Edit; die haakt nu weer af omdat het te ver is Zucht...
Laatst bijgewerkt door __Nicky op 15-10-13 17:13, in het totaal 1 keer bewerkt
katjen
Geplaatst: 15-10-13 17:06
Zo de 100ste pagina alweer gaat snel . Me vader was gister middag weer na huis . Wel super leuk dat hij er even was me mannetje vandag tot 7 aan werk pas rond half 9 thuis. Vandag weer heerlijk rijk voor me alleen .
Super schattig foto`s van de doggy`s mijn grote mormels liggen alleen op de dekens of op mij gebeurt ook vaak zat. Wordt ik wakker met het idee waarom kan ik me benen niet bewegen ligt er een hond van ruim 40kg op .
Gave tuig hoor mooi kleur bruin ook. En Nicky staat hem stoer hoor ze nieuwe deken. Lijkt idd wel beetje op Kenchy volle broertje van me kathka
@joyce wat een mooi tuig idd chique denk dat je dame er wel blij mee is @tamara wel ff schrikke zeg, gelukkig niks ergs @nikcky dat zou leuk zijn, hopen dat ze idd leuk is en ook leuk voor je paardje